kremik do tortu

1. Data: 2000-09-29 10:24:05

Temat: kremik do tortu
Od: "Niuska" <n...@p...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuje sprawdzonego przepisu
typowe maslane mnie nie interesuja
kiedys chcialam zrobic ze smietany kremowki ale po dodaniu cukru zwazyla
sie:(( czy cos zle zrobilam? cukier dodalam na koncu gdy smiatanka byla
elegancko ubita
Pozdrawiam
Justyna

1. Data: 2000-09-29 13:08:03

Temat: Re: kremik do tortu
Od: "Magdalena Gierlotka" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niuska" <n...@p...top.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kiedys chcialam zrobic ze smietany kremowki ale po dodaniu cukru zwazyla
> sie:(( czy cos zle zrobilam? cukier dodalam na koncu gdy smiatanka byla

Zwazyla, czy zrobilo z niej maselko? Ja czasami tak robie specjalnie, ale
bez cukru: za dlugo ubijam smietane i powstaje wtedy fantastyczne
maselko:)). Mysle, ze zrobilas wszystko dobrze, tylko moze troszke za dlugo
ubijalas? Ja dodaje cukier puder i jest dobrze...
Pozdrawiam
Magda

Male pytanko z angielskiego
Archiwum - GDZIE???