krew

1. Data: 2004-07-25 08:38:08

Temat: krew
Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com> szukaj wiadomości tego autora

Wiem że krew przy oddawaniu kału towarzyszy hemoroidom? Ale to wykluczam,
ponieważ nie mam inych związanych z nimi dolegliwości, jak np. swędzenie,
pieczenie czy ból. Krwi jest coraz więcej ale żadnych innych objawów (zaparć
nie miewam). Przy jakich innych dolegliwościach może to wystepować?

2. Data: 2004-07-25 08:54:14

Temat: Re: krew
Od: "nurich" <n...@p...pierdu.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nurich" <n...@p...pierdu.com> napisał w wiadomości
> [...]
(zaparć
> nie miewam). Przy jakich innych dolegliwościach może to wystepować?

jeszcze dodam ,że mam 23 lata , jestem chuda, ale jem dużo i różnorodnie, i
oprócz krwi bywa też dzwiwny śluz.

3. Data: 2004-07-25 09:34:48

Od: "Gall Anonim" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
(zaparć
> nie miewam). Przy jakich innych dolegliwościach może to wystepować?

Prawdopodobnie masz raka odbytnicy. Zgłoś się natychmiast do lekarza, mogą
to być jeszcze polipy ale mała szansa.

4. Data: 2004-07-25 09:45:04

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gall Anonim" <p...@v...pl> napisał w wiadomości

> Prawdopodobnie masz raka odbytnicy.

Gratuluję bycia jasnowidzem/wróżem.
Nie można pisać takich rzeczy - jest to moim zdaniem karygodne. Stawiasz
poważne, bezpodstawne rozpoznania, doprowadzając dziewczynę do rozpaczy. Tak
nie można.

Do "nurich": objawy które podałaś są rzeczwiście niepokojące. Mogą to byc
objawy hemoridów, schorzeń zapalnych jelita, polipów, uchyłków i wielu
innych.
Powinnaś jak najszybciej udać się do lekarza piewszego kontaktu, któy po
zbadaniu Cię podejmie decyzje co do dalszej diagnostyki i terapii.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

5. Data: 2004-07-25 09:52:41

Od: "Ewa" <e...@p...WYTNIJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gall Anonim" <p...@v...pl> napisał w wiadomości >
Prawdopodobnie masz raka odbytnicy. Zgłoś się natychmiast do lekarza, mogą
> to być jeszcze polipy ale mała szansa.

To wcale nie musi być rak!!! Wiele chorób przewodu pokarmowego daje podobne
objawy. Moim zdaniem niezbędna jest nak najszybsza wizyta u lekarza
rodzinnego, który skieruje na odpowiednie badania.

Pozdrawiam
Ewa

6. Data: 2004-07-25 11:43:46

Od: Projekty WWW <projekty_www@(wytnij)gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Jul 2004 11:52:41 +0200, Ewa napisał(a):

> To wcale nie musi być rak!!! Wiele chorób przewodu pokarmowego daje podobne
> objawy. Moim zdaniem niezbędna jest nak najszybsza wizyta u lekarza
> rodzinnego, który skieruje na odpowiednie badania.

Nie jestem lekarzem, ale dodam, że moja koleżanka podczas intensywnego
odchudzania (nie jadła przed tydzień nic) też miała podobne objawy.
--
Tworzę strony WWW

dretwienie dloni
jezyk