...klejenie rąk ?

1. Data: 2004-07-25 09:36:21

Temat: ...klejenie rąk ?
Od: "Gall Anonim" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...
Muszę myć ręce klika razy w ciągu godziny ponieważ bardzo mi się lepią.
Nawet jak nic nie dotykam to po jakichś 20 minutach od umycia ręce są lepkie
i nieprzyjemne w dotyku.
Co może być powodem takiej lepkości. ?

2. Data: 2004-07-25 09:53:22

Temat: Re: ...klejenie rąk ?
Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

morele? :P

M.

--
"Alteri vivas oportet, si tibi vis vivere!"

3. Data: 2004-07-25 12:58:52

Od: "ernest" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem co może być przyczyną, ale może powinieneś zapytać w apteco o jakis
dobry krem do rąk, który złagodzi te objawy :)

4. Data: 2004-07-25 22:08:14

Od: "ArturS." <a...@a...pl_USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gall Anonim" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Muszę myć ręce klika razy w ciągu godziny ponieważ bardzo mi się lepią.
> Nawet jak nic nie dotykam to po jakichś 20 minutach od umycia ręce są

Może ostatnio temperatura?, ostatnio jest dość gorąco, ja mam podobnie jak
jest bardzo gorąco, albo jak przyjmę za dużo alkoholu dzień wcześniej.

pzdr.
Artur

krew
dretwienie dloni