krwawienie z nosa

1. Data: 2001-03-31 22:08:18

Temat: krwawienie z nosa
Od: "Kamila" <K...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak można powstrzymać , leczyć, krwawienie z nosa (z jednej dziurki), nie
wiem czym jest ono wywołane, (choroba nowotworowa, dużo środków
przeciwbólowych, inerferon, proleukina, vinblastyna)?
Bardzo pilne szczególnie powstrzymywanie krwawienia.
A.K.

2. Data: 2001-04-01 09:08:25

Temat: Re: krwawienie z nosa
Od: Bohun <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kamila napisał(a):

> [...]
> przeciwbólowych, inerferon, proleukina, vinblastyna)?
> Bardzo pilne szczególnie powstrzymywanie krwawienia.

przycyną może być np. katar sienny... tak jest u mnie...
można wykonać zabieg usunięcia części naczyń w nosie...
kiedyś miałem to robione i nawet pomogło...

p.s.
przypalanie naczyń jest ponoć nieskuteczne

--
pozdrawiam...
__ /////

3. Data: 2001-04-01 23:44:19

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bohun napisał(a):

> p.s.
> przypalanie naczyń jest ponoć nieskuteczne

I potem strasznie włosy w nosie rosną!

--
Pozdrawiam, Kaja
f...@f...pl

4. Data: 2001-04-02 06:09:34

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 1 Apr 2001, Kamila wrote:

> [...]
> przeciwbólowych, inerferon, proleukina, vinblastyna)?
> Bardzo pilne szczególnie powstrzymywanie krwawienia.

zglosic sie do laryngologa po to aby sie dowiedziec dlaczego
jest krwawienie i aby je skutecznie zahamowac

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

5. Data: 2001-04-07 21:38:29

Od: Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 02 Apr 2001 01:44:19 +0200, Kaja <f...@f...pl> wrote:

>I potem strasznie włosy w nosie rosną!
Chodzi o przyzeganie naczyn krwionosnych - jakos nie mam puszczy w
nosie :), a mialem ten zabieg wykonywany juz ok 6 razy.
--
Pozdrawiam - Łukasz
Best regards - Lukasz

6. Data: 2001-04-07 23:47:26

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz Sroczyk" napisał(a):

> Chodzi o przyzeganie naczyn krwionosnych - jakos nie mam puszczy w
> nosie :), a mialem ten zabieg wykonywany juz ok 6 razy.

Ja mialam przypalane 2 razy i zawsze po tym rosły mi straszne włosy w
nosie, nawet z nosa mi wychodziły...Musiałam wyrywać pencetą...na
szczęście już jest dobrze, może unieszkodliwiłam je wraz z
cebulkami...Ty jesteś mężczyzną i po prostu na taki problem mogłeś nie
zwracać uwagi.

--
Pozdrawiam, Kaja
f...@f...pl
"Ćwiczenie czyni mistrzem; wprawa prowadzi
do doskonałości"

Gangren nadgarstka
chitinin
Rekonstrukcja ACL-wiezadla przedniego krzyzowego
Bol brzucha u 5-latki
cisnienie tlenu