krzesło obrotowe a rysowanie podłogi...

1. Data: 2006-01-30 09:31:55

Temat: krzesło obrotowe a rysowanie podłogi...
Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

kilka miesięcy temu przeprowadziłem się do nowego mieszkania.
Mojej dziewczynie spodobał się pomysł nieumieszczenia na parkiecie w pokoju
żadnego dywanu, wykładziny ani niczego takiego. Szczerze mówiąc pomysł mi
się spodobał, bo rzeczywiście pokój wygląda zdecydoanie lepiej. No ale
niestety okazało się, że jest pewien problem. Otóż w tym pokoju mamy
ustawiony komputer, a przed komputerem jak to zwykle bywa - krzesło obrotowe
no i oczywiście - na kółkach. Po jakimś miesiącu stwierdziliśmy, że parkiet
zaczyna się rysować, więc kupiłem miękkie kółka, które miały załatwić
sprawę. Niestety, parkiet cały czas się dalej rysuje, nie w takim stopniu
jak wcześniej, ale jednak.
I w związku z tym mam pytanie - czy istnieje jakiś sposób na to, żeby
parkiet się aż tak nie rysował?
Może jakieś nóżki wkładane zamiast kółek, które by miały spód z jakiegoś
tworzywa. Nie chcę już mieć kółek, ale najchętniej nie pozbywałbym się
krzesła, bo bardzo wygodnie mi się na nim siedzi. Tylko chciałbym te kółka
na coś zmienić.

Z góry dzięki za pomoc, jakieś info gdzie możnaby czegoś takiego poszukać.

Pozdrawiam,
Krzysiek

2. Data: 2006-01-30 09:32:58

Temat: Re: krzesło obrotowe a rysowanie podłogi...
Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup sobie na Allegro gumowane kółka do foteli i problem z głowy.
Sprawa jest groszowa, efekt natychmiastowy.
Zmierz tylko trzpień (fi) na którym są montowane.

P.

3. Data: 2006-01-30 09:35:17

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z góry dzięki za pomoc, jakie? info gdzie możnaby czego? takiego poszukać.

kupilem na Allegro kolka o gumowej powierzchni - jak na razie sa super ciche
i miekkie

ale mam je dopiero od trzech tygodni

musta

4. Data: 2006-01-30 09:37:22

Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietrek" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Kup sobie na Allegro gumowane kółka do foteli i problem z głowy.
> Sprawa jest groszowa, efekt natychmiastowy.
> Zmierz tylko trzpień (fi) na którym są montowane.
>
> P.

no właśnie ja kupiłem te gumowe kółka... no i wcale nie jest tak pięknie.
Nie rysuje się aż tak bardzo, ale caly czas się jednak rysuje...

K.

5. Data: 2006-01-30 09:43:51

Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzysiek" napisał:
> no właśnie ja kupiłem te gumowe kółka... no i wcale nie jest tak pięknie.
> Nie rysuje się aż tak bardzo, ale caly czas się jednak rysuje...

Guma nie rysuje paneli. Od 8 miesięcy mam te kółka zamontowane i jestem
bardzo zadowolony. W poprzednim miejscu stare kółka wyszlifowały (zmatowiły)
spory okrąg w okolicy biurka.

Guma z poprzyklejanym brudem, piaskiem owszem może rysować.
Resztę dopowiedz sobie sam...

P.

6. Data: 2006-01-30 09:49:48

Od: magia <m...@w...list.pl> szukaj wiadomości tego autora

krzysiek napisał(a):

> Z góry dzięki za pomoc, jakieś info gdzie możnaby czegoś takiego poszukać.

W IKEA byla taka mata do podlogi. W zaleznosci od rodzaju nawierzchni
miala albo krotkie kolce zeby trzymac sie na wykladzinie, albo
przyssawki, zeby przykleic do podlogi i po tym jezdzilo sie krzeslem.
Bardzo wygodne to bylo. Ja to ostani raz 2 lata temu kupowalam, wiec nie
wiem czy jest dostepne ale moze przejedz sie i zapytaj jesli masz mozliwosc.
W kazdym razie swietnie to spelnialo swoja funkcje. Krzeslo plynnie na
tym jezdzilo i nie trzeba sie bylo martwic o podloge.
Wymiar byl jakies 1.5 na 2m.

m.

7. Data: 2006-01-30 09:57:53

Od: magia <m...@w...list.pl> szukaj wiadomości tego autora

magia napisał(a):
> W IKEA byla taka mata do podlogi.

Tu jest coś takiego:
http://www.allegro.pl/search.php?string=mata&categor
y=5&category=522

--
m.

8. Data: 2006-01-30 10:33:36

Od: "Tomasz Graliński" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na coś zmienić.
>
> Z góry dzięki za pomoc, jakieś info gdzie możnaby czegoś takiego poszukać.

miałem ten sam problem - kółka powyciągałem kupiłem filcowe wkładki do
butów, powycinałem z nich prostokąty i ponalepiałem na nogi stołka klejem do
kasetonów - jak narazie super (mam podłogę z desek sosnowych wiec
prawdopodobnie jest bardziej podatna na wgniecenia niż Twoj parkiet).
Jedyna niedogodność to to że krzesło nie jeździ.

pozdrawiam
Tomek

9. Data: 2006-01-30 11:51:40

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jan 2006 10:57:53 +0100, magia napisał(a):

> Tu jest coś takiego:
> http://www.allegro.pl/search.php?string=mata&categor
y=5&category=522

a w ikei kosztuje 99 zl
http://miniurl.pl/5967

10. Data: 2006-01-30 12:07:21

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Jan 2006 10:49:48 +0100
magia <m...@w...list.pl> wrote:

> [...]
> mozliwosc. W kazdym razie swietnie to spelnialo swoja funkcje. Krzeslo
> plynnie na tym jezdzilo i nie trzeba sie bylo martwic o podloge.

kolega to kupil
bez zadnych przyssawek, i pewnie to byl problem (lub jeden z nich)

dostalo mu sie troche ziarenek czegos (piasku?) pod mate, i mial pieknie
porysowane panele..

Sierp

psie kupy
Zjawisko fizyczne czy bajzel w inst. elektrycznje
czajnik kontra płyta ceramiczna - czy musi byc płaskie dno
Dopowietrzanie w dwufunkcyjnych piecach gazowych - kto miał problemy z tym?
[majsterkowanie] Jak to rozkrecic?