psie kupy

1. Data: 2006-01-30 08:01:57

Temat: psie kupy
Od: "Tomasz Graliński" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam dosyć (chyba) nietypowy problem a mianowicie codziennie przed bramką na
podworku mam narobione przez psy które chyba sobie upodobały moją bramkę i
słupek ogrodzeniowy. Czy może ktoś z grupowiczów wie jak skutecznie ale nie
narażając się sąsiadom odstraszyć te psy, tak żeby sobie gdzie indziej
robiły siku i e-e ?

pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2006-01-30 08:29:03

Temat: Re: psie kupy
Od: Franek Dolar <f...@d...usa> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Graliński napisał(a):
> [...]
> narażając się sąsiadom odstraszyć te psy, tak żeby sobie gdzie indziej

w dobrych sklepach ogrodniczych są środki odstraszające psy (zapachowe)
można też nabyc większego psa, potem jeszcze większego, potem....

f$

3. Data: 2006-01-30 08:29:56

Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Graliński" napisał:
> [...]
nie
> narażając się sąsiadom odstraszyć te psy, tak żeby sobie gdzie indziej

Obawiam się, że niewiele poradzisz :(
Są jakieś środki chemiczne do rozsypywania na trawniku ale to w lecie i to
też trzeba sypać co jakiś czas, bo się ulatniają czy tam wypłukują.
Bo widzisz, taka u nasz "KULTURA" i na to nie poradzisz. Chłopstwo na
stanowiskach, mieszka w domkach, apartamentach, wozi się furami, plazmy na
ścianach sobie wiesza, wypasione kuchnie, meble ze skóry, kominki, zmywarki
dla leni "ę" i "ą", aparaty na zębach, ogólnie niby high life i piesek
rasowy na dodatek.
A po g**no się chłopstwo nie schyli. To nie wina piesków.
Dlatego twierdzę, że u nas jest "Mongolia" i jeszcze dużo wody w Wiśle
upłynie zanim się to zmieni.
W cywilizowanych krajach zostawienie "batona" po pupilu to obciach!

1. Wyczaj +/- kto i kiedy spaceruje z pupilem, weź kamerkę i nakręc jak wali
i "e-e" i do straży miejskiej.
2. Zlej to chemią jakąś paskudną (lizol strasznie śnmierdzi ale nie wiem czy
jeszcze do kupienia), nie licz na trawę :(
3. Wygeneruj jakiś odstraszacz ultradźwiękowy dla psów połączony z czujką
ruchu (przygłuche starsze pieski będą nadal walić "batony" niestety)
4. Zakop minę przeciwpiechotną :-O (albo lepiej nie, bo co zwierze winne?)

P.

4. Data: 2006-01-30 08:33:36

Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Franek Dolar" napisał:
> w dobrych sklepach ogrodniczych są środki odstraszające psy (zapachowe)
> można też nabyc większego psa, potem jeszcze większego, potem....

Krokodyla różańcowego?

- jest największym współczesnym gadem z rzędu krokodyli (Crocodylia).
Długość jego ciała wynosić może nawet 9 metrów.

P.

5. Data: 2006-01-30 09:18:08

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam dosyć (chyba) nietypowy problem a mianowicie codziennie przed bramką
na
> podworku mam narobione przez psy

To ma być nietypowy problem? ;-)
--
___________________________________________MAT______
__

6. Data: 2006-01-30 09:57:42

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Graliński" <b...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> bramkę i słupek ogrodzeniowy. Czy może ktoś z grupowiczów wie jak
> skutecznie ale nie narażając się sąsiadom odstraszyć te psy, tak żeby

Zapytaj na pl.rec.zwierzaki , moze cos ci doradza.

Iwona
// Gdy widzimy juz tylko to, co chcemy widziec, osiagnelismy duchowa slepote
//
Marie von Ebner-Eschenbach

7. Data: 2006-01-30 10:29:03

Od: "Tomasz Graliński" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na
>
> To ma być nietypowy problem? ;-)

no myślałem że tak, bo przeglądałem archiwum i nie natknąłem się na nic w
tym temacie

Tomek

8. Data: 2006-01-30 10:30:17

Od: "zmb_1" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

nie rozpaczaj
przeciez te kupy sa w 100% ekologiczne
wiesz ze kupujac produkty ekologiczne placi sie wiecej niz za nieekologiczne
a ty masz to za damo!!!
ponadto nie odstraszaj psow bo grozi Ci interwencja TOZ
a samym psom zawal serca
powstrzymywanie wydalania przez moze spowodowac nieodwracalne
skutki psychiczne u zwierzat
maciej

9. Data: 2006-01-30 11:00:26

Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zmb_1" napisał:
> [...]
> a samym psom zawal serca
> powstrzymywanie wydalania przez moze spowodowac nieodwracalne

No to powinno się nadawać do nowego wątku:
"Czy gówność gówna psiego jest mniej gówniejsza niż gówność gówna
ludzkiego?"

Ja nadal się upieram, że 100zł mandacik uleczyłby ten chory proceder.

P.

10. Data: 2006-01-30 11:17:05

Od: "Tomasz Graliński" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to powinno się nadawać do nowego wątku:
> "Czy gówność gówna psiego jest mniej gówniejsza niż gówność gówna
> ludzkiego?"
>
> Ja nadal się upieram, że 100zł mandacik uleczyłby ten chory proceder.

A może ktoś z Was wyprobował już jakieś anty-psie cudo, jakiś elektroniczny
odstraszacz albo jakiś psikacz ?
bo wiecie jak jest niechciałbym od początku wychodzić "na kosy" z sąsiadami

pozdrawiam
TG

Zjawisko fizyczne czy bajzel w inst. elektrycznje
czajnik kontra płyta ceramiczna - czy musi byc płaskie dno
Dopowietrzanie w dwufunkcyjnych piecach gazowych - kto miał problemy z tym?
[majsterkowanie] Jak to rozkrecic?
Viessmann vs Vaillant