krzywa cukrowa - czy dobrze?

11. Data: 2005-03-29 15:43:20

Temat: Re: krzywa cukrowa - czy dobrze?
Od: "Simonto" <s...@T...TOonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli glikemia przy 3-4 badaniach w krotkim odstepie czasu jest na poziomie
ponizej 160 (prog nerkowy) to nie ma co przesadzac tylko obserwowac
(czestsze badania).
Do diabetologa idzie sie zazwyczaj z rozpoznaniem cukrzycy. Poza tym nawet w
poczatkowym stadium cukrzycy - jej rozwoju nie da sie zahamowac (cukrzyca
1). W przypadku cukrzycy typu 2 mozna dzialac tylko dieta, ale postep
choroby bedzie widoczny.

Simonto

12. Data: 2005-03-29 15:45:12

Od: "Simonto" <s...@T...TOonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie !

Curzyca to stan w ktorym organizm w sposob ciagly nie produkuje insuliny i
kiedy komorki beta w trzustce ulegly zniszczeniu (1)
Lub komorki beta wystepuja w malych ilosciach lub produkuja zbyt malo
insuliny (2)

Wysoka glikemia na czczo to NIE JEST cukrzyca.

Simonto

Użytkownik "adam sulewski" <{cut_it}adamsulewski@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:d2bqn2$b2$1@nemesis.news.tpi.pl...

13. Data: 2005-03-29 16:08:28

Od: "Cheater!!!" <c...@...p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik adam sulewski podszywający się pod maila
{cut_it}a...@p...onet.pl po ciężkich przejściach naskrobał:

> nie powinies pic nawet troszke slodzonej cherbatki przed badaniem
> cukru na czczo....

ale to bylo dzien przed.
teraz nie pamietam dokladnie ile ale ok 12-14 h

Zdraviam!

--
Pzdr
Cheater!!!

14. Data: 2005-03-29 16:11:15

Od: "Cheater!!!" <c...@...p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Cheater!!! podszywający się pod maila c...@...p.pl po
ciężkich przejściach naskrobał:

[ciach]
Dzieki wszystkim za informacje.
W zasadzie niepokoilo mnie to ze mi poziom cukru we krwi zjechal po
1h od podania glukozy ale teraz wiem ze to normalne.

Zdraviam!

--
Pzdr
Cheater!!!
Nobody Is Perfect, My name Is Nobody

poziom INR
Hipoglikemia to mam?
Czy astma może sama przejść?
Ataki personalne i kompromitacja ewolucjonistów!
Bioptron - ZEPTER - zywotnosc