ksiazka

1. Data: 2001-10-02 11:36:08

Temat: ksiazka
Od: "Anka P." <p...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po malej przerwie ;-) wrocilam z urlopu , a potem musialam
nadrobic czesc rzeczy w pracy.
W kazdym razie ciesze sie znow jestem i... ostrzegam ;-) przed soba.
Kupilam mezulowi (a czesciowo tez sobie) swietna ksiazke pod tytulem
"Kuchnia azjatycka". Jest naprawde rewelacyjna! wszystko podzielone na
dzialy , Chiny , Laos, Kambodza , Japonia , Wietnam itd itp.
W sobote bede robic cos z chinszczyzny (mimo ze to nie ja jestem w tym
mistrzem w naszym domu) i bedzie to albo kurczak z czarnym polyskiem ,
albo chrupki kurczak.
Jak zrobie i sie nie otruje , to podziele sie wrazeniami , ale jak na
razie przepis wyglada pysznie , zdjecie wyglada pysznie i... byle do
soboty ;-)

pozdrowienia
matka

1. Data: 2001-10-02 12:46:21

Temat: Re: ksiazka
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Anka P." <p...@u...pl> schrieb im Newsbeitrag news:9pc8pk$16d$1@news.tpi.pl...
> [...]
> Jak zrobie i sie nie otruje , to podziele sie wrazeniami , ale jak na
> razie przepis wyglada pysznie , zdjecie wyglada pysznie i... byle do

Matkaaa,

a jak juz zrobisz swiniaka w sosie z czarnej fasoli z czosnkiem i warzywami, to
mam nadzieje, ze sie podzielisz.

ojciec surowy

1. Data: 2001-10-02 12:53:31

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anka P. <p...@u...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pc8pk$16d$...@n...tpi.pl...
> [...]
> "Kuchnia azjatycka". Jest naprawde rewelacyjna! wszystko podzielone na
> dzialy , Chiny , Laos, Kambodza , Japonia , Wietnam itd itp.

uuuu, kochana, jak ty masz taką książkę, to eksperymentuj i pisz, pisz,
pisz, my tez chcemy sobie pojeść :-))

Wkn
ps. ślinka mi leci

1. Data: 2001-10-02 13:08:58

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> uuuu, kochana, jak ty masz taką książkę, to eksperymentuj i pisz, pisz,
> pisz, my tez chcemy sobie pojeść :-))
>
> Wkn
> ps. ślinka mi leci

uuuuu. Kochana Wkn! Ty bys tylko jadła i jadła....
A co ze stroną?!!!
[no, nie mogłem sie powstrzymac]

pozdr,
EV

1. Data: 2001-10-02 13:12:17

Od: "Anka P." <p...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uuuu, kochana, jak ty masz taką książkę, to eksperymentuj i pisz,
pisz,
> pisz, my tez chcemy sobie pojeść :-))

heh skad ja wiedzialam , kto sie odezwie i od razu odpowie na tego posta
;-)

matka

1. Data: 2001-10-02 13:24:34

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4...@n...onet.pl...

> uuuuu. Kochana Wkn! Ty bys tylko jadła i jadła....
no tak, pierogów się nawpychał, to zadowolony!

> A co ze stroną?!!!
> [no, nie mogłem sie powstrzymac]

a co z nią nie tak???

Ty masz linki w spiżarce, chociaż niejeadalne, a ja się nie czepiam ;-))

Wkn
ps. niejaka metamorfoza powinna zajść na stronie dziś wieczorem, mniemam...

1. Data: 2001-10-02 13:26:41

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anka P. <p...@u...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pcee0$7e0$...@n...tpi.pl...
> pisz,
>

> heh skad ja wiedzialam , kto sie odezwie i od razu odpowie na tego posta
> ;-)

eee, aż się zaczerwieniłam...
Może zamilknę lepiej...

Wkn ;-)

1. Data: 2001-10-02 13:40:49

Od: "Anka P." <p...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> eee, aż się zaczerwieniłam...
> Może zamilknę lepiej...

no cos Ty ;-) jak zrobie to na pewno podesle przepis do przetestowania ,
masz to jak w banku ;-)

matka

1. Data: 2001-10-02 20:53:21

Od: "zurki" <z...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no cos Ty ;-) jak zrobie to na pewno podesle przepis >do przetestowania ,
> masz to jak w banku ;-)
> matka

Me too, me too matus koffana :)
Caluski i pozdrowionka (rowniez dla mezulka, ktory bedzie teraz przy Tobie
brzuchem do gory lezal.....)
GGGosia

1. Data: 2001-10-03 06:52:20

Od: "Anka P." <p...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Me too, me too matus koffana :)

to podesle ogolnie na grupe ;-)

> Caluski i pozdrowionka (rowniez dla mezulka, ktory bedzie teraz przy
Tobie
> brzuchem do gory lezal.....)

no cos Ty ggg.... przeciez ja JEMU te ksiazke kupilam i to ON bedzie
gotowal , ja tylko tak po prostu raz , no moze dwa razy z niej
skorzystam ;-)

pozdrowienia
matka

Jadalne dekoracje kuchni
Torun
syrop sosnowy
Ocet balsamiczny i grzybki
kuchnia gazowa+piekarnik do zabudowy - czy istnieje???