kto pomoże rozpoznać?

1. Data: 2006-05-23 09:19:04

Temat: kto pomoże rozpoznać?
Od: "Robert Sadowski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.drzewapolski.pl/Drzewa/Inne/Inne.html#inn
e14

dzięki z góry

2. Data: 2006-05-23 10:07:14

Temat: Re: kto pomoże rozpoznać?
Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Sadowski" napisał:

http://www.drzewapolski.pl/Drzewa/Inne/Inne.html#inn
e14

A to nie jest jarzab brekinia?

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

3. Data: 2006-05-23 10:13:32

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Biernacka" napisała:

> A to nie jest jarzab brekinia?

Albo klon jakis. Na przyklad czerwony, pensylwanski lub tatarski. Szkoda, ze
nie ma zdjecia kory i pokroju drzewa, byloby latwiej...

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

4. Data: 2006-05-23 20:55:55

Od: "Naj" <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> napisał w
wiadomości news:e4unjv$mdr$1@inews.gazeta.pl...

Najlepiej zapytać u źródła....

http://www.arboretum.pl/index.php?name=News&file=art
icle&sid=15

Pozdrowienia
Jan

5. Data: 2006-05-24 05:04:50

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Albo klon jakis. Na przyklad czerwony, pensylwanski lub tatarski. Szkoda,
> ze nie ma zdjecia kory i pokroju drzewa, byloby latwiej...

Ani jarzab, ani klon czerwony czy pensylwanski.
Najbardziej przypomina klon tatarski.

Pozdrawiam,
Bpjea

6. Data: 2006-05-24 05:20:08

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" napisał:

> Ani jarzab, ani klon czerwony czy pensylwanski.
> Najbardziej przypomina klon tatarski.

Pewnie masz racje. Skojarzenie z jarzabem wynikalo z zaszybkiego obejrzenia
strony ;)

A klony tatarskie sa dosyc zroznicowane. Juz sobie odpuscilam probe
zrozumienia jak sie ma klon tatarski do ginnala, bo w kazdej ksiaze jest
inaczej - albo jako oddzielne gatunki, albo jako podgatunek ;)

Ja na klony tatarskie choruje od kilku lat, bo chce nimi (z dodatkiem
jarzabow, berberysow i dzikich roz) obsadzic pas ziemi od strony drogi za
murem. Niestety, jedyne jakie znalazlam bylo po 160 zl, a ja potrzebuje kolo
20 szt ;( W szkolkach lesnych ich za to nie maja (przynajmniej w mojej
okolicy).

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

7. Data: 2006-05-24 05:45:31

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e50qq5$fav$1@inews.gazeta.pl Agnieszka Biernacka
<a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> drogi za murem. Niestety, jedyne jakie znalazlam bylo po 160 zl, a
> ja potrzebuje kolo 20 szt ;( W szkolkach lesnych ich za to nie maja

Hejka. Agnieszko, a po 65 groszy może być? :-)
http://www.bojanowskiszkolka.prv.pl/
Pozdrawiam nieekspensywnie Ja...cki

8. Data: 2006-05-24 05:46:55

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" napisał:

> Hejka. Agnieszko, a po 65 groszy może być? :-)
> http://www.bojanowskiszkolka.prv.pl/

Super! Dzieki, nawet nie tak daleko ode mnie. I maja jarzaby maczne i reszte
tego co chce kupic. Musze teraz tylko wyciac te upiorne robinie co tam
rosna, ale do tego to poczekam, az beda droge robic, bo sie boje spowodowac
wypadek zrzucajac duze drzewa na droge wojewodzka ;) Mam nadzieje, ze jak
beda kladli asfalt, to sie da z nimi zagadac, zeby na chwile zamkneli droge
;)

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

9. Data: 2006-05-24 06:05:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> wrote in message

> [...]
> spowodowac wypadek zrzucajac duze drzewa na droge wojewodzka ;) Mam
> nadzieje, ze jak beda kladli asfalt, to sie da z nimi zagadac, zeby na

To nie musi być droga zamknięta, proste drzewa można położyć w dowolnym
kierunku, warunek - brak wiatru, inna sprawa - obcięcie konarów przed
ścięciem pnia.
Najlepiej powierzyć pracę fachowcom. Drewno twarde i dość trwałe - nadaje
się na słupy i kołki, na inne wyroby - do toczenia (np. balaski), ale także
o dużej ilości ciepła przy paleniu w kominku lub na ognisku. Nie pozbywałbym
się...

10. Data: 2006-05-24 06:09:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
> się na słupy i kołki, na inne wyroby - do toczenia (np. balaski), ale
> także o dużej ilości ciepła przy paleniu w kominku lub na ognisku. Nie

I jeszcze jedno - z urzędu gminy pozwolenie na wyrąb...

Orkiestra
Pajaki?
parkowanie
Rosa palustris