kuchenka elektryczna - Gorenje czy Amica

1. Data: 2004-12-08 09:54:45

Temat: kuchenka elektryczna - Gorenje czy Amica
Od: radek <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, mam takie pytanie do grupowiczów. Właśnie zamierzam nabyć kuchenkę w
pełni elektryczną - w gre wchodza dwie opcje - Amica C602.834TeKD albo
gorenje EC 774 W.
Sprzedawca twierdzi, że gorenje jest bardziej energooszczędne. O
kuchenkach Amiki z kolei słyszałem bardzo dobre opinie. Amica ma 60 cm
szerokości, a gorenje 50 - intuicyjnie wydaje mi się, że wieksza szerokość
kuchenki jest bardzo przydatna.
Czy macie jakieś doświadczenia w tym względzie?
Pozdrawiam
Radek

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/