kuchenka elektryczna a zasilanie.

1. Data: 2004-09-24 11:28:18

Temat: Re: kuchenka elektryczna a zasilanie.
Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

jha wrote:
> i jeszcze jedno jakie są koszta użytkowania powiedzmy 2 palniki po 2 godziny
> na dobę ??

Mam kuchnie elektryczna i za prad place 70-90 zl/mies.
Zalezy od pory roku.

barney

1. Data: 2004-09-24 11:44:00

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Sep 2004 13:01:12 +0200, na pl.rec.dom, jha napisał(a):

> i jeszcze jedno jakie są koszta użytkowania powiedzmy 2 palniki po 2 godziny
> na dobę ??

Moja sasiadka mieszka sama, ma taka juchenke, miesiecznie placi za prad
okolo 250-300 zl, posiada jeszcze bojler i elekryczny ogrzewacz przeplywowy
w kuchni, mowi ze oszczedza jak moze a rachunki wysokie... miala mozliwosc
korzystania z gazu, bo w budynku jest gaz, ale nie chciala, jej sprawa

1. Data: 2004-09-24 11:44:48

Od: "jha" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "barney" <barney@[WON]adres.pl> napisał w wiadomości

> Mam kuchnie elektryczna i za prad place 70-90 zl/mies.
> Zalezy od pory roku.

tylko za sama kuchnię czy za cały prąd w mieszkaniu. Dlaczego od pory roku?
masz ogrzewanie na prąd?

1. Data: 2004-09-24 11:51:02

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Sep 2004 13:44:48 +0200, na pl.rec.dom, jha napisał(a):

> Użytkownik "barney" <barney@[WON]adres.pl> napisał w wiadomości

> godziny

> tylko za sama kuchnię czy za cały prąd w mieszkaniu. Dlaczego od pory roku?
> masz ogrzewanie na prąd?

przypuszczam ze chodzi o temperature powietrza, jesli jest cieplo w kuchni
szybciej nagrzejesz garnek jesli chlodniej dluzej... mysle ze jego oplata
jest za sama kuchnie

1. Data: 2004-09-24 12:01:40

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko za sama kuchnię czy za cały prąd w mieszkaniu. Dlaczego od pory roku?
> masz ogrzewanie na prąd?

Nie no za caly prad, nie mam rozdzielenia na kuchnie i reszte.
Od pory roku pewnie dlatego ze zima wczesniej robi sie ciemno i zuzywa
sie wiecej pradu.
Nie mam ogrzewania elektrycznego.

barney

1. Data: 2004-09-24 12:11:43

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Sep 2004 14:01:40 +0200, na pl.rec.dom, barney napisał(a):

> Nie no za caly prad, nie mam rozdzielenia na kuchnie i reszte.
> Od pory roku pewnie dlatego ze zima wczesniej robi sie ciemno i zuzywa
> sie wiecej pradu.
> Nie mam ogrzewania elektrycznego.

Jesli placisz tyle za prad co podales, to musisz byc niemalze gosciem w
swoim mieszkaniu... albo wyjatkowo oszczedzasz

1. Data: 2004-09-24 12:16:23

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli placisz tyle za prad co podales, to musisz byc niemalze gosciem w
> swoim mieszkaniu... albo wyjatkowo oszczedzasz

Nie oszczedzam jakos specjalnie, mieszkamy w trojke, w domu jestesmy
popoludniami. Czyli klasycznie.
Az spojrzalem na rachunek, prad kosztuje u mnie 0.31 zl/kwh.

barney

1. Data: 2004-09-24 12:20:15

Od: "jha" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie no za caly prad, nie mam rozdzielenia na kuchnie i reszte.
> Od pory roku pewnie dlatego ze zima wczesniej robi sie ciemno i zuzywa
> sie wiecej pradu.
> Nie mam ogrzewania elektrycznego.

Witam.
To całkiem mało zużywasz. A ile gotujesz? Używasz komputera (ile godzin
dziennie), TV, pralka - jak czesto? Bo aktualnie mam kuchenkę gazową w innym
mieszkaniu i płace ponad 120 zł za jakieś 1,5 miesiąca czyli jakieś 80 zł za
miesiąc.

1. Data: 2004-09-24 12:21:28

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Sep 2004 14:16:23 +0200, na pl.rec.dom, barney napisał(a):

> Nie oszczedzam jakos specjalnie, mieszkamy w trojke, w domu jestesmy
> popoludniami. Czyli klasycznie.
> Az spojrzalem na rachunek, prad kosztuje u mnie 0.31 zl/kwh.

ok, u mnie okolo 30 zl zabiera miesiecznie komputer (a mowili mi ze to jest
ekonomiczne urzadzenie)

1. Data: 2004-09-24 12:29:25

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieszkaniu i płace ponad 120 zł za jakieś 1,5 miesiąca czyli jakieś 80 zł za

Gotuje raczej w wekkendy, w tygodniu czasem cos podgrzeje albo jAkis
makaron.
Komputera prawie nie uzywam, mam dosc po pracy ;)
TV oczywiscie mam :) pewnie kilka godzin dziennie (4-5???)
Pralka jakies trzy razy w tygodniu. Lodowke tez mam :)

barney

Klapka na proszek w zmywarce
Sofa rozkładana.
renowacja wanny