wyświetlacze eletroniczne a pralka

1. Data: 2004-09-24 06:35:19

Temat: wyświetlacze eletroniczne a pralka
Od: "dali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzcie mi czy pralki z wyświetlaczami eletronicznymi psują sie bardziej
czy to nie ma znaczenia??

DAli

1. Data: 2004-09-24 10:05:07

Temat: Re: wyświetlacze eletroniczne a pralka
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 24 Sep 2004 08:35:19 +0200 I had a dream that dali <g...@t...pl> wrote:
> Powiedzcie mi czy pralki z wyświetlaczami eletronicznymi psują sie bardziej
> czy to nie ma znaczenia??

A czy zegarki z wyświetlaczami elektronicznymi psują się bardziej? :)

1. Data: 2004-09-24 14:41:34

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dali" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
> Powiedzcie mi czy pralki z wyświetlaczami eletronicznymi psują
sie bardziej
> czy to nie ma znaczenia??

A czy telewizory ze srebrnymi obudowami są bardziej awaryjne od
tych czarnych?

J.

1. Data: 2004-09-24 15:14:45

Od: Konrad Urbański <u...@s...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:
> A czy telewizory ze srebrnymi obudowami są bardziej awaryjne od
> tych czarnych?

A ja myślę, że w pytaniu chodziło o *programator* elektroniczny vs
"tradycyjny", a nie o sam wyświetlacz. Ale to tylko IMHO.

Przecież nie wszyscy muszą znać się na wszystkim...

--
Konrad
Moja stroniczka:

1. Data: 2004-09-24 15:40:30

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Urbański" <u...@s...put.poznan.pl> napisał
w wiadomości news:cj1dkv$kqm$1@sunflower.man.poznan.pl...

> Przecież nie wszyscy muszą znać się na wszystkim...

Okej, to już sobie nie robię jaj i jak najpowazniej odpowiadam na
pytanie: programator elektroniczny jest zwykle o wiele mniej
awaryjny od mechanicznego. Jesli do tego pralka ma wyświetlacz
pokazujący cośtam (np. czas prania), to juz na jej awaryjność nie
wpływa w żaden sposób.

J.

1. Data: 2004-09-26 13:03:37

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak.
JaC

> A czy zegarki z wyświetlaczami elektronicznymi psują się bardziej? :)

kuchenka elektryczna a zasilanie.
Klapka na proszek w zmywarce
Sofa rozkładana.
renowacja wanny