kuchenka mikrofalowa

1. Data: 2003-02-05 19:57:55

Temat: kuchenka mikrofalowa
Od: "Agata Stepaniuk" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć!!! Mam mały problem z wyborem odpowiedniej kuchenki mikrofalowej(nie
do zabudowy). Jaka jest najlepsza, w mirę ładna i funkcjonalna.(nie
przesadzajmy z ceną) Pozdrawiam. A.S

1. Data: 2003-02-06 08:30:33

Temat: Re: kuchenka mikrofalowa
Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

!!! Mam mały problem z wyborem odpowiedniej kuchenki mikrofalowej(nie
> do zabudowy). Jaka jest najlepsza, w mirę ładna i funkcjonalna.(nie
> przesadzajmy z ceną) Pozdrawiam. A.S
*** jest tyle firm.... wybór należy do Ciebie.
Albo kupujesz podgrzewacz potraw za niewielkie pieniądze, albo rozbudowaną
kuchnię mikrofalową, zależy czy będzie Ci się chciało to wykorzystywać.
Wersja bogata to cyfrowy minutnik, opiekacz, rożen obrotowy. Funkcje
mieszania i łączenia programów np. mikrofalowanie wstępne później zalącza
się grill z opiekaczem, mikrofale, grill i na koniec po 15 min masz pyszne,
miękkie, ale i chrupiące szaszłyki :)))
Ja mam 11 letnią mikrofalówkę m-ki Daewoo :))
z wszystkimi bajerami, chodzi co dzień i nie chce się zepsuć.
chrupiącego kurczaka !
Mietek

Pomoc w projektowaniu mieszkania
Pomoc w projektowaniu mieszkania