kuchnia niemiecka

1. Data: 2003-11-06 17:25:23

Temat: kuchnia niemiecka
Od: "Agnieszka Smolińska" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję na pokazówkę do szkoły parę łatwych, smacznych i nie drogich
przepisów dań zimnych. (ciasta, sałatki itp.). Jeżeli ktoś takie zna to
proszę o nie.
Pozdr. Agnieszka

1. Data: 2003-11-06 17:47:43

Temat: Re: kuchnia niemiecka
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Smolińska wrote:

> Potrzebuję na pokazówkę do szkoły parę łatwych, smacznych i nie drogich
> przepisów dań zimnych. (ciasta, sałatki itp.). Jeżeli ktoś takie zna to
> proszę o nie.

zajrzyj do archiwum grupy, temat pojawia się regularnie. Sałatki
ziemniaczane znajdziesz na www.kartoffelsalate.de. Dość typowa jest sałatka
ziemniaczana na ciepło ze skwarkami i octem.
Co do ciast, to specem nie jestem. Aha, naleśniki to też może być potrawa
niemiecka (no austro-węgierska).

Waldek

1. Data: 2003-11-06 19:11:52

Od: "elasmo" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, wiem że to jest śmieszne, ale podpowiedz mi jak mam sprawdzic w
archiwum.Od niedawna mam Internet.

Użytkownik "waldemar z domu" <w...@t...de> napisał w
wiadomości news:boe1mg$s57$06$3@news.t-online.com...

1. Data: 2003-11-06 19:40:53

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

elasmo wrote:

> Sorry, wiem że to jest śmieszne, ale podpowiedz mi jak mam sprawdzic w
> archiwum.Od niedawna mam Internet.
wchodzisz na stronę www.google.pl. Potem grupy dyskusyjne i najlepiej dalej
do zaawansowane wyszukiwanie.
Szukasz w grupie pl.rec.kuchnia i w temacie musi być słowo "niemiecka".
Wyskakuje kilkadziesiąt artykułów, większość z przepisami.

Waldek

1. Data: 2003-11-06 20:49:15

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Z ciast to wzielabym Bienenstich, Schwarzwälder Kirschtorte albo Frankfurter
Kranz. Moze tez Bismarckhering?

Monika

1. Data: 2003-11-06 20:53:40

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Monika Biermann" <m...@g...de> schrieb im Newsbeitrag
> Z ciast to wzielabym Bienenstich, Schwarzwälder Kirschtorte albo
Frankfurter
> Kranz. Moze tez Bismarckhering?

Te Heringi to oczywiscie nie jako ciasto ;-)

Monika

1. Data: 2003-11-06 22:32:31

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

elasmo wrote:

> [...]

Bez przesady. Naleśniki znane sa od czasów przedpotopowych. Nie można
ich przypisać żadnej konkretnej kuchni narodowej. Najwyżej jakieś
szczegółowe przepisy.

Władysław

1. Data: 2003-11-08 17:20:28

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> Bez przesady. Naleśniki znane sa od czasów przedpotopowych. Nie można
> ich przypisać żadnej konkretnej kuchni narodowej. Najwyżej jakieś
> szczegółowe przepisy.

no wiem, dlatego jest TEZ potrawą niemiecką ;-) Tak samo, jak i polską,
francuską, austriacką, węgierską i innych narodów też.

Waldek

RE: Śledziki :)
Re: wątróbka
Re: Cos wyszukanego?!
Re: Ratunku! Mąż w sklepie i nie wie jakie mleko do bloku wybrać????
blok - zrobiłam! :) Ale...