kwasnica ze scierki

1. Data: 2002-07-22 09:09:46

Temat: kwasnica ze scierki
Od: oshin <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

bylam w tym zalanem zakopanem i nagralam przepis na kwasnice ze
scierki
(scierka jako taka niezbytnio interesujaca)
nie wiem czy byly inne przepisy, bo sklep byl zamkniety
no i jest kicha, pierwszy raz sie nagrywalam na telkefonie i nie
wiedzialam, ze mi utnie polowe :(
skladniki mam, ale przepis mi sie zaczyna dopiero od gotowania miesa
:((
podam wiec skladniki na 6 osob
0,5 kg zeberek wieprzowych
0,5 kg podgardla w.
0,5 brzucha w.
1 kg kapusty kiszonej
2 marchewki
2 pietruszki
4-6 zabkow czosnku
sol, pieprz, lisc laurowy

z przepisu jako takiego mam tylko, ze mieso zalewamy 3 l wody i
gotujemy do miekkosci przez godzine potem doprawiamy czosnkiem i
reszta
i ze podajemy z osobno ugotowanymi ziemniakami

cala czesc o tym co robimy z kapusta i jarzynami diabli porwali

nastepnym razem bede pisac, chocby i deszcz lal, a nie korzystac z
diabelskich wynalazkow!

--
oshin