laczenie rur

1. Data: 2005-06-27 19:04:09

Temat: laczenie rur
Od: "Szanna" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
U mojej mamy obecnie jest remont lazienki.
Hydraulik laczy rury od cieplej i zimnej wody ( te odchodzace od pionow)
jakims klejem bardzo smierdzacym a nie zgrzewa jak inni.
Czy to jakas nowa metoda ?
Czy dobra?

szanna

2. Data: 2005-06-28 08:04:19

Temat: Re: laczenie rur
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szanna" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pionow)
> jakims klejem bardzo smierdzacym a nie zgrzewa jak inni.

Nowa? Nieee, stara mniej więcej tak samo jak zgrzewane, są rury do
zgrzewania, a są do klejenia. Czy dobra - jak każda, jeśli dobrze
zrobiona to dobra. Z tego, co wiem, klejone połączenia łatwiej
spieprzyć i w sumie drożej wychodzi, ale nie są to jakieś dramatyczne
różnice.

J.

3. Data: 2005-06-28 08:04:33

Od: "andy" <andyro @ poczta. onet. pl> szukaj wiadomości tego autora

jest taki sposób

--
Mazury czarter jachtu www.rocichy.republika.pl

4. Data: 2005-07-11 10:31:47

Od: "Przemysław Szalbierz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobiona to dobra. Z tego, co wiem, klejone połączenia łatwiej
> spieprzyć i w sumie drożej wychodzi, ale nie są to jakieś dramatyczne

A czy czasem rur klejonych nie trzeba co pewien czas czymś dezynfekować?
Czytałem że w miejscu łączenia od wewnątrz, tam gdzie jest klej pojawiają
się jakieś bakterie.

Przemek

?
[Buderus] grzejniki K profil 22