Czym czyscic INOX?

1. Data: 2005-06-27 13:10:37

Temat: Czym czyscic INOX?
Od: "futrzak" <f...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czym nalepiej czyscic INOX?
Słyszałem ze dobrze jest zabezpieczyc woskiem do samochodu. Słyszał ktos o
tym?

Pozdrawiam
futrzak

2. Data: 2005-06-27 18:27:13

Temat: Re: Czym czyscic INOX?
Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czym nalepiej czyscic INOX?
> Słyszałem ze dobrze jest zabezpieczyc woskiem do samochodu. Słyszał ktos o

Najlepiej niczym. Odpakować z pudła, zerwać folię zabezpieczajacą jeśli jest.
Postawić w szafce zrobionej ze szkła. Patrzeć też nie za często bo od patrzenia
się rysuje. Najlepiej kupować w wykończeniu na lustro. Bo można zieloną pastą
polerską i watą ( ale miękką) co dwa dni przepolerować. Wszystkie wykończenia
typu mat, półmat, drapane aluminium nie nadają się do konserwowania niczym.
Wszystko jest w stanie zniszczyć wykończenie. Tego nawet farbą olejna nie da sie
pomalować bo jak dobrze wyschnie to płatami odejdzie i jeszcze będzie widać rysy
jakie zrobił pędzel. Najgorszy z mozliwych pomysłów kupić sobie do domu coś ze
stali nierdzewnej albo kwasoodpornej. To nie są materiały do oglądania tylko do
uzywania. Na garnki sie nadaje, sztućce, w przemyśle ze względu na właściwości.
Do domu na lodówkę albo okap nigdy w życiu. Tomek

3. Data: 2005-06-28 11:16:26

Od: "Artur" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Moja zona czysci plynem do mycia okien + papierowe reczniki bardzo dobrze
sie to sprawdza a mamy tego duzo do czyszczenia: fronty szafek, lodowka,
piekarnik, plyta gazowa, okap. Raz kupilismy specjany srodek do Inox'a i
wyszla starszna lipa.

4. Data: 2005-06-29 11:23:16

Od: Maciek M <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur napisał(a):
> [...]
> sie to sprawdza a mamy tego duzo do czyszczenia: fronty szafek, lodowka,
> piekarnik, plyta gazowa, okap. Raz kupilismy specjany srodek do Inox'a i

my mamy takie same doswiadczenia! te wszystkie srodki to lipa! plyn do
mycia okien jest najlepszy!

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660

5. Data: 2005-06-29 19:31:07

Od: "Krzysiek Z." <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek M" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
Artur napisał(a):
> [...]
> wyszla starszna lipa.

my mamy takie same doswiadczenia! te wszystkie srodki to lipa! plyn do

no nie wiem czy wszystkie to lipa, ja mam piankę do INOX-a firmy WURTH i
jestem bardzo zadowolony. Pięlęgnuje, konserwuje, zabezpiecza przed szybkim
ponownym zapalcowniem, czyli to o co mi chodzi.
Pozdrawiam
Krzych.

6. Data: 2005-07-03 13:31:21

Od: Maciek M <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek Z. napisał(a):
> [...]
> jestem bardzo zadowolony. Pięlęgnuje, konserwuje, zabezpiecza przed szybkim
> ponownym zapalcowniem, czyli to o co mi chodzi.

i pewnie kosztuje tyle co okap ;-) a dziala tak samo jak plyn do mycia
okien.

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660