[help] Zelazko do 150 zeta

1. Data: 2005-06-27 11:11:33

Temat: [help] Zelazko do 150 zeta
Od: "Ushi" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej ludziska :)

Chcialbym zakupic zelazko tak w granicach 150-200 zlotych.

Czy moglby mi ktos polecic jakis konkretny model no
i jego cechy (moc, z czego zrobiona stopka,
dodatkowe bajery - odkamieniowywanie wody, uderzenie pary
itp.) ???

Pozdrawiam
Ushi

Hm... ide sie rozgladac za zelazkiem...

2. Data: 2005-07-12 07:31:59

Temat: Re: [help] Zelazko do 150 zeta
Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i jego cechy (moc, z czego zrobiona stopka,
> dodatkowe bajery - odkamieniowywanie wody, uderzenie pary

Polecam Rowenta lub Braun - bajery te same, Rowenta nieco cięższe (jedni
lubią, inni wolą lekkie).

Grzexs

3. Data: 2005-07-12 08:05:17

Od: Marcin Wieczorek <n...@l...spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

Ushi wrote:
> [...]
> i jego cechy (moc, z czego zrobiona stopka,
> dodatkowe bajery - odkamieniowywanie wody, uderzenie pary

Coś ponad rok temu za 199 PLN kupiłem Philips Elance 3010 (o ile dobrze
pamiętam). Stopa żelazka Careeza, uderzenie pary (poziome i pionowe),
odkamienianie. Moc żelazka to bodaj 1700 W. W tej chwili tego modelu już
się kupić chyba nie da, ale w sprzedaży są inne żelazka z serii Elance -
nieco droższe, ale koło 200 zł da się upolować (widziałem na allegro).
Ze swojego żelazka jestem naprawdę zadowolony - wcześniej miałem jakieś
w cenie do 100zł i generalnie porównania nie ma żadnego. Prasuje się
szybko i efektywnie.

Pozdrawiam,

Marcin

Ma ktos moze okap Faber Cylindra?
Proces kupna mieszkania wlasnosciowego-spoldziel czego
stara lodowka Siemens
gipsowanie/sztukateria
[Help] Odbarwiona marynarka