stara lodowka Siemens

1. Data: 2005-06-27 07:50:35

Temat: stara lodowka Siemens
Od: newman <marcin_nomorespam!@mymanufactory.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

przy kupnie mieszkania przejalem po wlascicielu stara lodowke Siemens
(mysle ze ok. 10lat). nie wiem jaki model, ale jest oddzielnie
zamrazalnik z szufladami. cala lodowka jest dosc wysoka. podczas
malowania odsunalem ja od sciany i odkrylem, ze taki plastikowy
spodeczek do ktorego scieka woda przez otwor w lodowce i rynienke jest
zupelnie popekany i musialem go wyrzucic. woda juz wczesniej leciala
sobie luzem pod lodowke, ale bylo jej na tyle malo, ze nigdy nie
wyplywala na kuchnie. teraz zwyczajnie postawilem pod ta rynienke
kawalek plastikowej butelki.

moje pytanie: ten plastikowy spodek (oryginalny) znajdowal sie na
agregacie (mam nadzieje, ze uzylem dobrej nazwy, chodzi mi o ten duzy
silnik) czy to, ze teraz jak postawilem bytelke do ktorej sobie kapie
woda z lodowki ma jakies znaczenie, czy ta woda z lodowki chlodzila w
jakis sposob agregat??? (tej wody jest bardzo malo!)

drugie pytanie: otwor ktorym wyplywa woda z lodowki jest bardzo duzy!
(srednicy tej co np. olowek!) czy to normalne? widzialem ze sporo
starych lodowek ma te dziurki do odplywu wody grubosci zapalki! moze
poprzedni wlascicel cos tam kobinowal? moze to miec wplyw na to ze
lodowka wlacza sie na 40min potem okolo 20min przerwy?

M.

2. Data: 2005-06-27 08:03:51

Temat: Re: stara lodowka Siemens
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "newman" <marcin_nomorespam!@mymanufactory.com> napisał w
wiadomości news:d9obdv$sqs$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> kapie woda z lodowki ma jakies znaczenie, czy ta woda z lodowki
> chlodzila w jakis sposob agregat??? (tej wody jest bardzo malo!)

Agregat (z natury gorący) miał tą wodę jedynie odparowywać, z butelką
będzie OK, tyle, że woda z butelki będzie parować wolno i może ci się
po pewnym czasie zasyfić. Jak zacznie za jakiś czas z okolic lodówki
podejrzanie śmierdzieć, poszukiwania zaczynaj od tej butelki.

> [...]
> duzy! (srednicy tej co np. olowek!) czy to normalne? widzialem ze
> sporo starych lodowek ma te dziurki do odplywu wody grubosci

Zwykle, przynajmniej w znanych mi lodówkach, są to rurki średnicy
właśnie mniej więcej ołówka. A i tak się czasem zapychają. Jest OK w
każdym razie :-)

gipsowanie/sztukateria
[Help] Odbarwiona marynarka
Podłoga
Rolety meblowe
Lodowki,pralki-typy sprzedawcy,czy aby wlasciwe ?