laryngolog (WROC)

1. Data: 2005-02-22 20:34:12

Temat: laryngolog (WROC)
Od: " erka" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy możecie polecić mi sensownego laryngologa we Wrocku, który zająby się
zszarganymi strunami głosowymi.
Z góry dziękuję.

2. Data: 2005-02-22 20:46:17

Temat: Re: laryngolog (WROC)
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cvg503$smt$...@i...gazeta.pl,
erka <r...@g...pl>:
> Czy możecie polecić mi sensownego laryngologa we Wrocku, który zająby
> się zszarganymi strunami głosowymi.
> Z góry dziękuję.

Moze foniatra?

--
Robert

moze mi ktos to rozszyfrowac? - chirurgia
problemy z goleniem
HIV, HCV
czerniak
tabletki antykoncepcyjne "Regulan" (?) pytanie o zdanie ;)