moze mi ktos to rozszyfrowac? - chirurgia

1. Data: 2005-02-22 20:23:26

Temat: moze mi ktos to rozszyfrowac? - chirurgia
Od: Kwik <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

rozpoznanie z artroskopii:
"fissura cartilaginis condyli med. femoris dex. laesio part. ACL genus
dex."

czyli ze o co chodzi i co z tym dalej zrobic?
dziekuje i pozdrawiam
Kwik

2. Data: 2005-02-22 20:55:17

Temat: Re: moze mi ktos to rozszyfrowac? - chirurgia
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kwik" <k...@i...pl> napisal w wiadomosci
> rozpoznanie z artroskopii:
> "fissura cartilaginis condyli med. femoris dex. laesio part. ACL genus
> dex."

szczelina chrzastki klykcia przysrodkowego prawej kosci udowej. czesciowe
uszkodzenie przedniego wiezadla krzyzowego prawego kolana.
robic to co zalecil badajacy

3. Data: 2005-02-23 07:01:56

Od: Kwik <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> robic to co zalecil badajacy

to nie ulega watpliwosci, chodzi mi o to czy mozna to wyleczyc tak zeby
np. wrocic do amatorskiej gry w pilke i w ogole normalnego funkcjonowania?
dzieki za tlum.
Kwik

4. Data: 2005-02-23 12:33:18

Od: "repair" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to nie ulega watpliwosci, chodzi mi o to czy mozna to wyleczyc tak zeby
> np. wrocic do amatorskiej gry w pilke i w ogole normalnego funkcjonowania?
Podejrzewam, ze Ronaldo mial kilka lat temu duzo wieksze problemy z kolanem
:-)
Mam nadzieje, ze pocieszylem.

5. Data: 2005-02-23 13:54:27

Od: Kwik <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podejrzewam, ze Ronaldo mial kilka lat temu duzo wieksze problemy z kolanem
> :-)
> Mam nadzieje, ze pocieszylem.

taaa... ale ja nie moge zaplacic mojemu "sztabowi medycznemu" chociaz
czesci tego co on ;-)

Kwik

problemy z goleniem
HIV, HCV
czerniak
tabletki antykoncepcyjne "Regulan" (?) pytanie o zdanie ;)
torbiel