renta dla cukrzyka

1. Data: 2005-02-22 21:00:27

Temat: renta dla cukrzyka
Od: "FHULIKOR" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Piszę na grupę, bo chyba jesteście moją ostatnią "deską ratunku", ale
najpierw przedstawię sprawę:

jestem od ponad pół roku chora na cukrzycę - mam prawie 30 lat i niestety
dość źle "znoszę" tę chorobę - ciągłe wahania cukru, złe samopoczucie a co
za tym idzie musiałam zrezygnować z pracy. Chciałam ubiegać się o rentę - bo
przecież muszę z czegoś żyć - i pojawił się problem... moja pani doktor
stwiedziła, ze ona nie widzi podstaw do wypełnienia mi jakiegoś tam druczku,
który mam złożyć do ZUS. Podobno wyniki mam w miarę dobre - choć poziomy
cukru ciągle skaczą. Nie lecze się na nic innego, więc nie mam innego
lekarza, który by mógł mnie skierować na rentę - a zasiłek mi się już powoli
kończy.

Pytanie:
- może mi się renta w ogóle nie należy? może powinnam jednak iść do pracy i
siedzieć na chorobowym - chociaż nie wiem czy moja pani doktor mi będzie
wypisywać ten druczek bo moze powie znowu, że nie widzi podstaw?
- a jeśli jednak mi się należy jak wyegzekwować od niej ten "świstek" bo
przecież bez niego to podobno ani rusz?
- a jeśli już będę go miała to co dalej? czy dostanę rentę - tzn. jakieś
środki dzięki którym będę mogła jakoś egzystować, bo przecież insulina
kosztuje.

Bardzo proszę o jakieś "mądre" rady.
Ewa

2. Data: 2005-02-23 11:22:05

Temat: Re: renta dla cukrzyka
Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FHULIKOR" <l...@n...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie
>
> Piszę na grupę, bo chyba jesteście moją ostatnią "deską ratunku", ale
> najpierw przedstawię sprawę:

Dziewczyno, masz dopiero 30 lat, całe życie przed Tobą, nie poddawaj się tak
szybko, z cukrzycą da się żyć. I wcale owo życie nie musi być uciążliwe.
Pozdrawiam - Agnieszka

laryngolog (WROC)
moze mi ktos to rozszyfrowac? - chirurgia
problemy z goleniem
HIV, HCV
czerniak