laserowe leczenie wad wzroku - 1 pytanie

1. Data: 2004-07-09 22:27:58

Temat: laserowe leczenie wad wzroku - 1 pytanie
Od: "Agenda" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wem, że trochę juz było na ten temat w archiwum i przejrzałam wszystko. Nie
konsultowałam sie jeszcze z lekarzem (idę dopiero za 1.5 miesiąca), ale może
ktoś z was mógłby mi pomóc. Jaki rodzaj zabiegu potrzebny jest:
-2.75 D i -3.0 D
lekki astygmatyzm (nie leczony, lekki zez - co 'wynika' z mojej wady)
PRK, LASEK, LASIK? Chodzi mi o to, żeby tak szacunkowo znać
koszty...Przykładowy cennik mam z
http://www.okolaser.com.pl/index.php?action=cennik
Z góry dziękuję za pomoc.

--
pozdrawiam,
Agenda

2. Data: 2004-07-11 10:28:26

Temat: Re: laserowe leczenie wad wzroku - 1 pytanie
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agenda" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lekki astygmatyzm (nie leczony, lekki zez - co 'wynika' z mojej wady)
> PRK, LASEK, LASIK? Chodzi mi o to, żeby tak szacunkowo znać

o rodzaju zabiegu decyduje specjalista po badaniach kwalifikacyjnych

casus

3. Data: 2004-07-11 17:01:36

Od: "Agenda" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

casus <c...@g...pl> napisał:
> Użytkownik "Agenda" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> o rodzaju zabiegu decyduje specjalista po badaniach kwalifikacyjnych

OK dzieki. Myslalam, ze chociaz troche mozna 'wywnioskowac' jeszcze przed.

--
pozdrawiam,
Agenda

4. Data: 2004-07-11 21:53:39

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK dzieki. Myslalam, ze chociaz troche mozna 'wywnioskowac' jeszcze przed.
> Agenda

Troche mozna, ale nikt bez badania Cie nie zapewni, ze to wlasnie tak, a nie
inaczej:-)))). Tak wiec szkoda gdybac.

pozdrawiam

casus

5. Data: 2004-07-12 15:12:20

Od: "Agenda" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

casus <c...@g...pl> napisał:
> Troche mozna, ale nikt bez badania Cie nie zapewni, ze to wlasnie
> tak, a nie inaczej:-)))). Tak wiec szkoda gdybac.

Mimo wszystko dziekuje za odpowiedz :).

--
pozdrawiam,
Agenda

Wymioty -Bardzo prosze o porade lub cokolwiek
jakie szkła?
Chłoniaki - zdjęcia
jakies cholerstwo sie czepiło...
dziwne dolegliwości po wycieciu pecherzyka żółciowego :((