łatwo jest zostać ojcem, ale trudniej nim być

1. Data: 2017-10-29 12:07:30

Temat: łatwo jest zostać ojcem, ale trudniej nim być
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

no tak, znowu wasza zwykła, ludzka prawda.

trudno jest zostać Ojcem, ale później już łatwo wszystkim wam być.

jacek

2. Data: 2017-10-29 17:13:03

Temat: Re: łatwo jest zostać ojcem, ale trudniej nim być
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote in message
ps.com...

> no tak, znowu wasza zwykła, ludzka prawda.
>
> trudno jest zostać Ojcem, ale później już łatwo wszystkim wam być.

Nie wiem co pijesz, ale ogranicz bo Ci szkodzi...

3. Data: 2017-10-29 21:56:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> no tak, znowu wasza zwykła, ludzka prawda.
>
> trudno jest zostać Ojcem, ale później już łatwo wszystkim wam być.

Owszem, to prawda. Bardzo niski procent dzisiejszych
infantylnych/niedojrzałych męskich osobników gatunku ludzkiego
posiadających dzieci potrafi być Ojcem. Ci, którzy to potrafią, potrafią
wszystko inne.

--
XL

4. Data: 2017-11-04 01:53:54

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 29 października 2017 17:13:01 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> <j...@o...pl> wrote in message
ps.com...

> Nie wiem co pijesz, ale ogranicz bo Ci szkodzi...

pije, co chce. ty myslec sie naucz.

jacek

Siała baba mak
Eudajmonia
Freud miał w jednym rację
,,Optyka" na celowniku...
Kolejna wpadka prowadzącego Jeden z Dziesięciu!!!