łazi....

21. Data: 2006-11-12 23:31:18

Temat: Re: łazi....
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ryba napisał:
> Ryba napisał(a):
>
>> Miłka napisał(a):
>> A jak wyglądają wielbłądki ?!
>

> Najładniejsze zdjęcie :)
> http://www.onephoto.net/info.php3?id=140740

A gdzie i kiedy za nimi patrzeć, coby w naturze zobaczyć? :-)

Pozdrawiam, Barbara

22. Data: 2006-11-12 23:35:52

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz wrote:

> A gdzie i kiedy za nimi patrzeć, coby w naturze zobaczyć? :-)

Zapewne na Saharce :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

23. Data: 2006-11-13 05:51:10

Od: Ryba <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Zapewne na Saharce :-)

Dobre. A poważnie, to widuje je tylko w lesie, w moim ogródku ich nie
widziałem, a przydałyby się. Wielbłądka jest drapieżnikiem, żywi się
mszycami, roztoczami, jajami owadów, a także ich larwami. Larwy
wielbłądki żywią się głównie larwami korników i kózek, żyją tak jak one
pod korą drzew. Jest więc szansa że zawitają do mnie, gdy moje drzewa
będą miały korę tak grubą jak te w dojrzałym lesie, no i korniki
oczywiście :).

24. Data: 2006-11-13 17:30:58

Od: "Janusz" <t...@e...jest> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> A gdzie i kiedy za nimi patrzeć, coby w naturze zobaczyć? :-)
>
> Pozdrawiam, Barbara

U mnie na ogrodzie :) a jesienią cisną się wszelkimi otworami do domu, gdzie
sobie zimują. Tylko, że to co jest u mnie, to nie jest to co na fotce - moje
są bardzo pdobne, tylko, że całe zielone. Może pomyliłem nazwę :)
entomologiem nie jestem, mówią na nie też Złotooki.

Pozdr.
Janusz K.

25. Data: 2006-11-13 18:46:09

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz"

> Może pomyliłem nazwę :)
> entomologiem nie jestem, mówią na nie też Złotooki.

Eee, ale teraz dałeś :-/
Panienek to Ty nie umiesz czarować ... hihi.

Złotook to co innego i Twoja wielbłądka nijak ma się do Chrysopa carnea
:-D

http://www.nuzban.scholaris.pl/zwierz/z/zlotopos.htm

http://konkursy.fvd.pl/fotokonkurs.html?id=19362&gmo
de=1&kat=29&slogin=

http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-31182.ph

Takie to i u mnie mieszkają na klatce schodowej w pustych pudełkach po
butach specjalnie dla nich zostawianych.

Serdecznie Miłka

26. Data: 2006-11-14 06:56:13

Od: "Gsue" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Po monitorze łazi mi biedronka? Czego ona może chcieć??????
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz
> PS
> A może by tak na przyszły rok ustanowić właśnie biedronę?????
> J.

Jestem ZA (a nawet nie przeciw).
Natomiast ten egzemplarz może być @dronką (czyt. e-dronka).

Pozdrawiam
Gsue

27. Data: 2006-11-23 12:20:07

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a):
> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
>
> Dzisiaj znowu łazi. Może ona wściekła jakaś? albo cóś?

Łazi jeszcze?
No to masz:
http://allaboutfrogs.org/gallery/animations/anim2.ht
ml
pozdr. Jerzy

Sałata zimowa w altanie
ciekawe iglaste w Rzeszowie (posiadajace szyszki z nasionami)
ciekawe iglaste w Rzeszowie
Sto lat...
co to za roślinka?