leza mielone od niedzieli

1. Data: 2003-07-29 13:00:40

Temat: leza mielone od niedzieli
Od: "Lusia71" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podpowiedzcie co z nich zrobic?

--
Joanna z bolaca glowa :(((

1. Data: 2003-07-29 13:15:55

Temat: Re: leza mielone od niedzieli
Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba, wirtualnie znana jako "Lusia71" napisała:

: Podpowiedzcie co z nich zrobic?

Ja na drugi , trzeci dzień jem polane sosem cygańskim Knorra .
Uwielbiam takie, mąż mniej:)
Jemy tez na zimno do kanapek - takie lubimy całą rodzinką:)
Nic innego do głowy mi nie przychodzi .

***Tashunko***

1. Data: 2003-07-29 14:11:41

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <l...@...o.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Uwielbiam takie, mąż mniej:)
> Jemy tez na zimno do kanapek - takie lubimy całą rodzinką:)

jeszcze zapiekanka
podgotowane lekko ziemniaki
pomidory
smietana (moze byc jogurt)
lyzka maki
jajko
ziola jakie Ci pasuja
papryka pieprz sol

uklada sie to pionowo w takie "paski", w naczyniu do zapiekania (o
szerokosci jednego lub dwoch kotletow postawionych na dluzszym boku "na
sztorc") - pasek ziemniaków, pasek pomidorów, kotleciki
jak forma jest juz zapelniona, to zalewamy reszta skladnikow wybeltanych
razem i wrzucamy do rozgrzanego piekarnika / kuchenki czy czego tam

na koncu, jak juz ten sosik sie smakowicie zetnie, mozna posypac serem
zoltym i zielona pietrucha :)

J.

1. Data: 2003-07-29 14:14:06

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> napisał w
wiadomości news:bg5vdd$362$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Tashunko" <l...@...o.pl> napisał w wiadomości
> jeszcze zapiekanka
A jak ktleciki są już takie obślizgłe i lekko waniajut, to też można
zapiekankę?
dżdżownica

1. Data: 2003-07-29 18:13:01

Od: "juice" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżdżownica" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiadomości news:bg5vdd$362$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A jak ktleciki są już takie obślizgłe i lekko waniajut, to też można

Dla ciebie trollu zawsze :D

1. Data: 2003-07-29 18:21:29

Od: "" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podpowiedzcie co z nich zrobic?
>
> --
> Joanna z bolaca glowa :(((

Witam. Proponuję zamrozić. Kiedy przyjdzie dzień bez pomysłu na obiad,
rozmrozić , odsmażyć i podać z sosem. pzdr.

1. Data: 2003-07-29 18:28:05

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam. Proponuję zamrozić. Kiedy przyjdzie dzień bez pomysłu na obiad,
> rozmrozić , odsmażyć i podać z sosem. pzdr.
Masz Babo "złotą patelkę" za najprostszy pomysł!
dżdżownica

1. Data: 2003-07-29 19:38:24

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

> Masz Babo "złotą patelkę" za najprostszy pomysł!
> dżdżownica
Prosty pomysl to dobry pomysl. O co Ci chodzi? Tez mroze kotlety, zrazy itd.
i siegam po nie wtedy, gdy nie mam czasu stac i gotowac, albo mi sie nie
chce. Nie jestem zazdrosna o zlota patelke, co to to nie. :-))) Mam kolekcje
wlasnych. :-)))) Ale chcialam Ci powiedziec, ze to jest bardzo dobre wyjscie
z sytuacji. Mam nastroj na gotowanie, albo zrobie czegos za duzo, a nie
lubimy u mnie w domu jesc tego samego 3 dni pod rzad, wiec sobie te potrawy,
ktore przy mrozeniu nie traca na smaku- mroze. Boze, jakby zamrozila
pierogi, bo nie ma na nie ochoty, to tez bys Jej dal zlota patelke?
Poziomka

1. Data: 2003-07-29 19:49:30

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Jul 2003 15:00:40 +0200, "Lusia71" <b...@p...onet.pl>
wrote:

>Podpowiedzcie co z nich zrobic?

Jedna z moich siostr na drugi lub pewnie kolejny dzien rozdrabnia je,
znaczy sie chyba kroi na kawalki czy jakos tak i robi na tym sos
pomidorowy do makaronu. Ma to w sobie cos z spaghetti bolognese,
calkiem fajne.
Ja zazwyczaj mroze, czasem tez, jak wiem ze mam za duzo miesa z bulka
itd. na mielone - ksztaltuje klopsiki i zamrazam, badz przed
zamrozeniem lekko podsmazam. Ostatnio np. zrobilam w ten sposob
pulpeciki do sosu pomidorowego. Znaczy one akurat to byly usmazone a
nie podsmazone.
Naprawde jest fajnie miec cos gotowego albo pol gotowego jak sie nie
chce albo brak czasu na gotowanie :)

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-07-29 19:49:54

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poziomka" <p...@e...com> napisał w wiadomości
> Nie jestem zazdrosna o zlota patelke, co to to nie. :-)))
Przecież nikt nie napisał, że jesteś.
> Boze, jakby zamrozila
> pierogi, bo nie ma na nie ochoty, to tez bys Jej dal zlota patelke?
Nie tu nie o to chodzi. Pośród różnych przemyślnych przepisów, które każą
"kanibalizować" stare żarło ten był jak promyk z jasnego nieba. I za to
"Złoty rondelek".
dżdżownica
PS1 A ile "Sław" nie napisało, bo nie miało pomysłu...:-)))
PS2 Zmiana nazwy na rondelek pod wpływem słusznej sugestii Sławka

Z radosci sie chwale - prozaicznie
Ogórki kiszone
Deser na upalne dni czyli lody smazone
dżdżownice kanadyjskie[prawie przepis]