ło matko

71. Data: 2012-05-04 23:46:06

Temat: Re: ło matko
Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jo1okr$6qr$1@inews.gazeta.pl>, p...@g...pl
says...

> Powiem szczerze, że gdyby ktoś drwił z mojego IQ to byłby to powód żeby

Ale ja nic nie mówiłem o IQ Chirona, to on sam na to wpadł,
Wreszczie coś mądrego wymyślił. Do obsługi klawiatury i
"copu@past" z youtube byle małpa się nada. Może wreszcie
zrozumiał, że fakt, że sąsiedzi nie "klikają" [albo on o tym nie
wie] nie przesądza o jego i o ich inteligencji. Ba - nie
przesądza o inteligencji większości społeczeństwa, które nie
klika i które nie używa np. karty bankomatowej.

PF

72. Data: 2012-05-04 23:48:27

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ano widzisz. I tu prawdopodobieństwo rządzi wbrew pozorom. Masz na ręku
> parę dwójek. Wszyscy spasowali, Twój ruch, za Tobą jeden gracz.
> Prawdopodobieństwo że wygrasz jest ponad 50% więc podbijasz. Jeśli za tobą
> dwóch graczy, prawdopodobieństwo że wygrasz jest mniejsze niż 30% więc
> pasujesz - tu musisz mieć 88 lub lepiej. Zapach, pot i wyraz oczu nie mają
> znaczenia :)

Mam za sobą 2 graczy i parę 2 na ręku. Czuję, że jeden z nich się boi.
Fizycznie wyczuwam jego strach. Drugi- ma coś silnego w ręku- ale jest
niepewny, grają w nim emocje. Wyczuwam w nim faceta, którego rodzice zawsze
byli niezadowoleni z tego, co robił. Chciał im pokazać, że zasługuje na ich
miłość- ale zawsze to mu nie wychodziło. Zastraszam pierwszego, on pasuje.
Wchodzę w rolę ojca względem drugiego, i po chwili zgarniam pulę
:-))

serdecznie pozdrawiam

Chiron

73. Data: 2012-05-04 23:49:43

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przesądza o inteligencji większości społeczeństwa, które nie
> klika i które nie używa np. karty bankomatowej.
Tu zgoda. No a wyzywanie innych od jełopów czy tym podobnych- o czym
zaświadcza?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

74. Data: 2012-05-04 23:58:22

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jo1pun$qht$1@node2.news.atman.pl>,
i...@g...com says...
> Tu zgoda. No a wyzywanie innych od jełopów czy tym podobnych- o czym
> zaświadcza?

Bo tylko jełop mając wszystkie informacje pod ręką [na
klawiaturze/ekranie] brnie dalej w spór. Proste - albo nie umie
ich znaleźć, albo uważa interlokutora za głupszego od siebie. :)
A skoro ktoś w domniemaniu uważa mnie za głupszego od siebie, to
jełop też mu się należy, za intencje. ;>

PF

75. Data: 2012-05-05 00:07:54

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A skoro ktoś w domniemaniu uważa mnie za głupszego od siebie, to
> jełop też mu się należy, za intencje. ;>

Tyle, że wymyśliłeś coś- i poszedłeś za tym w ślepo. Jednak domysł (pomysł)
to_nie_to_samo_co_rzeczywistość. zawszeć to po prostu niefajnie kogoś
wyzywać. To tłumaczyć można tylko brakiem argumentów:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

76. Data: 2012-05-05 06:25:14

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> zasługuje na ich miłość- ale zawsze to mu nie wychodziło. Zastraszam
> pierwszego, on pasuje. Wchodzę w rolę ojca względem drugiego, i po

To jest zagranie z ujemną wartością oczekiwaną więc się nie opłaci na
dłuższą metę. Co do taktyki blefowania - raz się uda, drugi raz się uda
ale za którymś razem któryś z nich będzie trzymał coś takiego z czym nie
będzie się bał sprawdzić. Po wyłożeniu kart wyjdzie na jaw że blefujesz
z bardzo słabymi rękami. Jak ktoś kuma tę zabawę będzie umiał to
wykorzystać i staniesz się tzw. bankomatem ;)

Dębska

77. Data: 2012-05-05 07:32:56

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo słabymi rękami. Jak ktoś kuma tę zabawę będzie umiał to wykorzystać

A to nie jest tak- że summa summarum i tak największe szanse ma gracz, który
ma znacznie więcej forsy na wstępie od pozostałych?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

78. Data: 2012-05-05 07:37:36

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Maj, 01:34, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> [...]
> tobą dwóch graczy, prawdopodobieństwo że wygrasz jest mniejsze niż 30%
> więc pasujesz - tu musisz mieć 88 lub lepiej. Zapach, pot i wyraz oczu

Chyba masz rację. Jakiś czas temu bodaj w Newsweeku był ciekawy
artykuł na temat zderzenia dwóch generacji graczy.
Tych starszych "od patrzenia w oczy" i tych nowych od liczenia.
Konkluzja jest niestety taka, że nowe liczące pokolenie odarło pokera
z psychologicznej mitologii i zjadło, zmieliło i wypluło to stare...

Stalker

79. Data: 2012-05-05 07:40:36

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Maj, 09:37, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> [...]
> Konkluzja jest niestety taka, że nowe liczące pokolenie odarło pokera
> z psychologicznej mitologii i zjadło, zmieliło i wypluło to stare...

O tutaj:
http://swiat.newsweek.pl/barbarzyncy-w-las-vegas,640
23,1,1.html

Stalker

80. Data: 2012-05-05 08:06:24

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-05-05 00:36, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:
> [...]
> zainteresowanie. Naprawdę uważasz, że aż tylu ludzi chce grać w pokera w
> internecie? W sumie to czyściutki zysk: tak, jakby ustawić na www

Nie warto mieć wiele nałogów. Warto jednak mieć jeden i jemu poświęcić
się bez reszty.

qr.a
--
niedoinwestowana