lodowka 2 czy 1?

1. Data: 2006-05-25 10:27:06

Temat: lodowka 2 czy 1?
Od: Jacek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie - jakie sa zalety a jakie wady lodowek z dwoma agregatami?

2. Data: 2006-05-25 10:29:21

Temat: Re: lodowka 2 czy 1?
Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie - jakie sa zalety a jakie wady lodowek z dwoma agregatami?

Jak kiedyś sprawdzałem, to dwuagregatowe miały większe zużycie energii.
A w nowoczesnych dalej bywają 2 agregaty? bo ja mam jeden i niezależną
regulację temperatury.
W dwuagregatowych teoretycznie można wyłączyć zamrażalkę bez wyłączania
lodówki, ale wydaje mi się ten parametr bez znaczenia.
--
___________________________________________MAT______
__

3. Data: 2006-05-25 10:46:51

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):

> Tez mnie to zaintrygowalo - kiedys oferowano wiecej lodowek z dwoma
> agregatami. Jak wyglada sprawa z niezalezna regulacja temperatur w
> lodowkach z jednym agregatem - czy mozna np. calkowicie wylaczyc
> chlodzenie w zamrazalce?
Przewaznie nie. Zwlaszcza w tych lodwkach ktore maja chlodzenie
nadmuchem zimnego powietrza. W nich mozna wylaczyc chlodziarke, lub
zmniejszyc chlodzenie zamrazalnika. Wynika to z tego, ze tak naprawde to
zamrazalnik jest chlodzacym, rownoczesnie robiac za wymiennik ciepla dla
powietrza nadmuchiwanego do czesci chlodniczej. Nie da sie nie mrozic
zamrazalnika i rownoczesnie chlodzic.
W lodowkach ktore maja konwencjonalne chlodzenie "konwekcyjne" z zimna
scianka/wymiennikiem w komorze - jest to mozliwe, bo tam sterowaniem "co
i ile chlodzic/mrozic" steruja zawory na rurkach - mozna po prostu
caliem zamknac jeden obwod. Ale te lodowki maja czesto minus glosno
"strzelajacych zaworow".

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

4. Data: 2006-05-25 10:52:13

Od: Jacek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-05-25 11:55:53

Od: "Cezar Ponti" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łagoda" <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> napisał w
wiadomości news:4475871b$1@news.home.net.pl...

> [...]
> W dwuagregatowych teoretycznie można wyłączyć zamrażalkę bez wyłączania
> lodówki, ale wydaje mi się ten parametr bez znaczenia.
__

Ja mam 2 agregatowego BOSH-a i jestem bardzo zadowolny bo w ogole nie uzywam
zamrazalki
w lecie i mam ja caly czas wylaczona. Z tego co sie orientuje 1 agregatowe
do konca nie mozna
wylaczyc zamrazalki.
Nie zgodze sie z wiekszym poborem mocy z racji tego ze 2 agregaty nie
koniecznie musza brac wiecej
pradu niz jeden ktory rozdziela na 2 komory.

6. Data: 2006-05-25 12:54:47

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> w lecie i mam ja caly czas wylaczona. Z tego co sie orientuje 1 agregatowe
> do konca nie mozna
> wylaczyc zamrazalki.

Chyba tak. W mojej się nie da.

> Nie zgodze sie z wiekszym poborem mocy z racji tego ze 2 agregaty nie
> koniecznie musza brac wiecej
> pradu niz jeden ktory rozdziela na 2 komory.

Tu nie jest kwesit a zgadzania się lub nie, czy też musi czy nie musi-ja
porównywałem konkretne wartości z różnych modeli tego samego producenta.
Wynik porównań-jak przedstawiłem.
--
___________________________________________MAT______
__

7. Data: 2006-05-25 12:56:43

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> scianka/wymiennikiem w komorze - jest to mozliwe, bo tam sterowaniem "co
> i ile chlodzic/mrozic" steruja zawory na rurkach - mozna po prostu

No.. nie zawsze. W moim łirpólu ARC6700 się nie da.

> Ale te lodowki maja czesto minus glosno
> "strzelajacych zaworow".

właśnie... hałasują upierdliwie
--
___________________________________________MAT______
__

8. Data: 2006-05-26 11:39:05

Od: "Piotr" <spamy(remove)@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie - jakie sa zalety a jakie wady lodowek z dwoma agregatami?

poza wygodą wyłaczenia części lodówki, najważnieszą różnicą jest zdolność
zamrażania lodówki 1 i 2 agregatowej. Tzn. w 24 inną ilość ładunku
jest w stanie zamrozić lodówka 1 i 2 agregatowa.

pozdr,
Piotr

9. Data: 2006-05-26 16:30:47

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie - jakie sa zalety a jakie wady lodowek z dwoma agregatami?

myslisz ze ty pierwszy?
http://groups.google.pl/
i szukac

Sierp

10. Data: 2006-05-29 12:21:58

Od: DwaSkrzydla <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli nie zamierzasz uzywać np. zamrażalnika a 2 agregaty nie obsługuja
jednocześnie jednej komory to musisz przynajmniej raz w miesiącu dać
popracować "stojącemu" agregatowi.
Pdr.Mariusz

jakiś patent na tanie roletki/żaluzje zewnętrzne ?
Jaka prawidłowa wysokość szafek kuchennych?
Patent na brzegi malowanych kolorem scian?
Akumulatorki AAA
młynki do kawy Solis