lodówka Gorenje

11. Data: 2005-02-07 08:54:14

Temat: Re: lodówka Gorenje
Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 07 Feb 2005 09:45:22 +0100
Daga <z...@N...onet.pl> wrote:

> A ja czekam i się doczekać nie mogę, bo tam ponoć jest śliczny
> rysunek, co na której półce przechowywać. :)

nie kojarze, ale tam instrukcji tyle, ze segregator na to potrzebny
(choc do piekarnika dostalem wiecej) - wiec moglem przegapic

> O, też masz te gumowe pojemniczki? Bardzo są praktyczne, ale
> faktycznie trzeba im miejsca szukać. :)

ta, glupio aby lod lezal pod mrozonkami...
najgorzej, jak jest swiezy - kiedy wszystkie polki zajete

moze mozna taka polke dokupic? chetnie bym to zrobil - jakies
dziurki widzialem w zamrazalce po pobak co moglo by sugerowac, ze
polka do zamontowania jest mozliwa

> No i ja od razu kupiłam pochłaniacz zapachów. Nowa lodówka, w
> niej dwie rzeczy na krzyż, a już potrzebny. :/

jak dziala taki pochlaniacz? nie mialem nigdy czegos takiego
i poki co nie potrzebuje, ale z czasem na pewno zapachy sie
poprzenikaja i bedzie problem (jak to w lodowkach)
ile toto kosztuje? jakies konkretne do polecenia? gdzie kupic?

Sierp

12. Data: 2005-02-07 09:00:21

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp pisze w news:20050207095414.517c1b95.sierpNO@spam.sierp.net

> [...]
> poprzenikaja i bedzie problem (jak to w lodowkach)
> ile toto kosztuje? jakies konkretne do polecenia? gdzie kupic?

Jak działa, to nie wiem, mnie interesuje tylko to, że jest
skuteczny. :>
Wygląda toto jak miękki kawałek jakiegoś grubego materiału, ale
podobno są jeszcze inne. W ogóle są różne, różnych firm i w
różnych cenach, chyba nie ma znaczenia, który wybierzesz. Można
je kupić w drogeriach, w sklepach gospodarstwa domowego i
chemicznych. Są bardzo tanie, ok. 4-6zł. Bywają pakowane po dwa.

--
Pozdrowieństwa,
Daga

13. Data: 2005-02-07 11:39:24

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 07 Feb 2005 10:00:21 +0100
Daga <z...@N...onet.pl> wrote:

> Jak działa, to nie wiem, mnie interesuje tylko to, że jest
> skuteczny. :>

a jest? :)
serio pytam - faktycznie odczuwasz, ze dziala?
czesto nalezy wymieniac? (obiecuje, ze ostatnie pytania :)

Sierp

14. Data: 2005-02-07 11:51:54

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp pisze w news:20050207123924.7fb58616.sierpNO@spam.sierp.net

> serio pytam - faktycznie odczuwasz, ze dziala?

Jasne, że działa. Żadnych niepożądanych zapachów. :)

> czesto nalezy wymieniac? (obiecuje, ze ostatnie pytania :)

Oj, nie wiem... to moja pierwsza lodówka, a jak zcęsto wymieniają
rodzice - nie mam pojęcia. Wymienia się pewnie, jak zaczyna się
czuć niepożądane zapachy. :)

--

BOSCH SGI57T05EU czy GV57T03EU
znowu zmywarka :))