Pralka Bosch, którą wybrać??

1. Data: 2005-02-03 19:58:19

Temat: Pralka Bosch, którą wybrać??
Od: Elżbieta <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Biorę pod uwagę trzy modele
Bosch WFL 1602
Bosch WFL 1601
Bosch WFO 2067

Z tego co sobie przeczytałam w archiwum jakoś najbardziej jestem skłonna
kupić Boscha, hociaż myślałam też nad Electroluxem.
Te trzy powyższe polecano mi w pobliskim sklepie, chociaż po waszych
uwagach mogę również zdecydować się na inny model.

--
Elżbieta

2. Data: 2005-02-04 13:25:43

Temat: Re: Pralka Bosch, którą wybrać??
Od: Konrad Urbański <u...@s...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta wrote:

> [...]
> powyższe polecano mi w pobliskim sklepie, chociaż po waszych uwagach
> mogę również zdecydować się na inny model.
Osobiście nie kupowałbym pralek, które mają w nazwie "BY" zamiast "PL"
(na końcu oznaczenia typu pralki). "20" oznacza prędkość max.
1000obr/min. Czy to jest potrzebne, sama zadecydujesz. Warto wiedzieć,
że 1000 jest tylko na niektórych programach, do tego czasami się nie
włącza (brak wyważenia, np. przy dużych rzeczach, np. pościel itp.).
Jeżeli lubisz gadgety, to 2067 ma już wskaźnik cyfrowy.

--
Konrad
Moja stroniczka:

3. Data: 2005-02-05 19:43:43

Od: Elżbieta <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 04 Feb 2005 14:25:43 +0100, Konrad Urbański
<u...@s...put.poznan.pl> na

> "20" oznacza prędkość max.

To "20" to gdzie jest zaznaczone?

> 1000obr/min. Czy to jest potrzebne, sama zadecydujesz. Warto wiedzieć,
> że 1000 jest tylko na niektórych programach, do tego czasami się nie
> włącza (brak wyważenia, np. przy dużych rzeczach, np. pościel itp.).

Chodzi o obroty podczas wirowania?? porządne wirowanie ma dla mnie bardzo
duże znaczenie. Mamy w mieszkaniu bardzo dużo wilgoci, mimo wietrzenia,
grzania, wciąż pojawiają się problemy. Ostatnio musiałam przestawić łóżko
dziecka dalej od ściany, bo gdy było tam przysunięte to za łóżkiem zebrała
się kałuża wody. Niestety zimą pokój małego to jedyne miejsce gdzie mogę
suszyć pranie.
Nie napisałam wcześniej, że mamy w domu drugą taryfę więc może powinnam
się zdecydować na jakąś pralkę z programem nocnym, tylko nie wiem czy te
Bosha taki mają, a może i bez tego chodą na tyle cicho, że ten program jst
niepotrzebny.

> Jeżeli lubisz gadgety, to 2067 ma już wskaźnik cyfrowy.

To już chyba sprawa drugorzędna, może być, ale nie musi.

--
Elżbieta

4. Data: 2005-02-05 22:05:06

Od: Elżbieta <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Feb 2005 20:58:19 +0100, Elżbieta <w...@b...pl>
napisał:

> Biorę pod uwagę trzy modele
> Bosch WFL 1602
> Bosch WFL 1601
> Bosch WFO 2067

Do listy dołączam jeszcze WFO 2062 i jak na razie to chyba właśnie na tę
jestem zdecydowana (zobaczę jeszcze jaką cenę zaproponuje sklep)
Na tę WFO 2067 jest promocja, ale to jest jedyna z tych, która nie ma w
nazwie PL tylko BY, a jak tak Was podczytuję to jednak polecacie te
robione u nas.

--
Elżbieta

5. Data: 2005-02-08 15:15:20

Od: Konrad Urbański <u...@s...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta wrote:

> To "20" to gdzie jest zaznaczone?
pierwsze dwie cyfry oznaczenia to max obroty wirowania *0.02.
Np. dla Boscha WFL 1602 - oznacza max. 800obr/min.

> [...]
> się zdecydować na jakąś pralkę z programem nocnym, tylko nie wiem czy te
> Bosha taki mają, a może i bez tego chodą na tyle cicho, że ten program
Wirowanie przy 1000obr/min nieźle czuć pod nogami (ech, te nowe bloki),
w nocy nie puszczam, bo sąsiedzi by mnie spacyfikowali... :-)

6. Data: 2005-02-08 19:10:10

Od: Elżbieta <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Feb 2005 16:15:20 +0100, Konrad Urbański
<u...@s...put.poznan.pl> napisał:

Kupiłam WFO 20620 PL. Jutro przywożą. ciekawe jak się będzie sprawować.

Dzięki za rady
--
Elżbieta

Zmywarka i kuchenka BOSCH-dobry wybór?