lodówka Gorenje

1. Data: 2005-02-05 08:51:38

Temat: lodówka Gorenje
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzcie mi, proszę, jak działa odszranianie w lodówce?
Dostałam śliczną i nową lodówkę Gorenje, jestem z niej bardzo
zadowolona, ale zauważyłam jedną rzecz: otóż na jej wewnętrznej
tylnej ściance stale albo jest lód, albo spływa po niej woda.
Przyszło mi na myśl, że to jest to automagiczne odszranianie. :)
Ale nie jestem pewna, a papierów lodówki jeszcze nie mam (zostały
u tego, kto mi prezent sprawił, ale przyjdą pocztą ;-)).
Uspokójcie mnie, prosze. :)

Pozdrowienia,
Daga

--
Strona domowa prk: http://www.prk.w.pl
Moja: http://www.modus-vivendi.w.pl

2. Data: 2005-02-05 18:51:48

Temat: Re: lodówka Gorenje
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-05 09:51 +0200, Użytkownik Daga napisał :

> [...]
> Ale nie jestem pewna, a papierów lodówki jeszcze nie mam (zostały
> u tego, kto mi prezent sprawił, ale przyjdą pocztą ;-)).

Uspokajam Cie. Mam tak samo:-)

Edytka [edymon]

edytka.host.sk

3. Data: 2005-02-05 19:21:48

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[edymon] pisze w news:cu34l8$eph$1@atlantis.news.tpi.pl

> Uspokajam Cie. Mam tak samo:-)

Dzięki Ci, dobra kobieto. ;-))

--
Pozdrowieństwa,
Daga

4. Data: 2005-02-05 20:39:41

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> Uspokajam Cie. Mam tak samo:-)

Ja również.
Z tym ze w gornej czesci lodowki woda jest na sciance zamaraznieta a im
nizej tym stan bardziej plynny.

m.

5. Data: 2005-02-06 09:49:38

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-05 21:39 +0200, Użytkownik magia napisał :

> Ja również.
> Z tym ze w gornej czesci lodowki woda jest na sciance zamaraznieta a im
> nizej tym stan bardziej plynny.

Swiete slowa. :-)

Edytka [edymon]

edytka.host.sk

6. Data: 2005-02-07 07:31:35

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja tez w weekend uruchomilem taka lodowke i tez mam to samo :)) Az boje sie
wlaczyc zamrazarke ;))
A i wydaje sie jakby bylo nieposkrecana czy cos takiego czasami sobie cos
strzeli jakby jakies naprezenia :((
pozdr.

7. Data: 2005-02-07 07:46:44

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 05 Feb 2005 20:21:48 +0100
Daga <z...@N...onet.pl> wrote:

> Dzięki Ci, dobra kobieto. ;-))

a wystarczylo przeczytac instrukcje..

Sierp

8. Data: 2005-02-07 08:03:05

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp pisze w news:20050207084644.2b11739d.sierpNO@spam.sierp.net

> a wystarczylo przeczytac instrukcje..

A wystarczyło przeczytać mojego posta...

9. Data: 2005-02-07 08:20:54

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 07 Feb 2005 09:03:05 +0100
Daga <z...@N...onet.pl> wrote:

> A wystarczyło przeczytać mojego posta...

aaaa, przepraszam :-)
przeczytalem, ale zapewne z wczesnej pory nie dotarlo

powiem tylko, ze na poczatku tez mnie to zaniepokoilo (takze
gorenje, KI 232LA), ale siegnalem po owe papiery

no i jestem jak na razie bardzo zadowolony, jedyne co mnie
denerwuje, to brak jakiejs poleczki w zamrazalce na lod

Sierp

10. Data: 2005-02-07 08:45:22

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp pisze w news:20050207092054.367dd6c0.sierpNO@spam.sierp.net

> powiem tylko, ze na poczatku tez mnie to zaniepokoilo (takze
> gorenje, KI 232LA), ale siegnalem po owe papiery

A ja czekam i się doczekać nie mogę, bo tam ponoć jest śliczny
rysunek, co na której półce przechowywać. :)

> no i jestem jak na razie bardzo zadowolony, jedyne co mnie
> denerwuje, to brak jakiejs poleczki w zamrazalce na lod

O, też masz te gumowe pojemniczki? Bardzo są praktyczne, ale
faktycznie trzeba im miejsca szukać. :)
No i ja od razu kupiłam pochłaniacz zapachów. Nowa lodówka, w
niej dwie rzeczy na krzyż, a już potrzebny. :/

--

BOSCH SGI57T05EU czy GV57T03EU
znowu zmywarka :))
drzwi przesuwne