lodowko-zamrazarka-dylemat kupujacego

1. Data: 2006-08-17 15:37:20

Temat: lodowko-zamrazarka-dylemat kupujacego
Od: "kichu" <kichu24@(nospam)tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Przegladajac forum nie udalo mi sie znalesc odpowiedzi na gnebiace mnie
pytanie.Przymierzam sie do zakupu lodowko zamrazarki.Wybor jest ogromny,
rozbieznosc cenowa tak samo.Producentow wielu.Do tego dochodza kwestie typu
wielkosc i glebokosc polek, pojemnosc zamrazarki itp.Czy jest mi w stanie
ktos z Szanownych Grupowiczow odpowiedziec na pytanie lodowki ktorego
producenta NIE KUPOWAC!?Na ta chwile najbardziej odpowiada mi Bosch,
ergonomia polek i wielkosc w sam raz na moje potrzeby ale nie wiem czy jest
to dobry wybor.Jestem zupelnie zielony jesli chodzi o sprzet AGD a juz na
dniach bede sie musial w taka lodowke zaopatrzyc i chcialbym zeby sluzyla mi
dlugi czas.
serdecznie dziekuje za wszystkie porady.