smród z odpływu

1. Data: 2006-08-17 13:48:57

Temat: smród z odpływu
Od: "marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Po powrocie z kilkudniowej nieobecności w mieszkaniu czuć było intensywny
smród zgnilizny(?) Po "obwąchaniu" mieszkania ustalono, że najbardziej
prawdopodobna lokalizacja źródła smrodu to odpływ jednej z komór
zlewozmywaka. Rury potraktowano od wewnątrz środkiem do odkamieniania,
usuwania resztek organicznych, włosów itp. Bezskutecznie.
Poradźcie - co może być przyczyną takiego smrodu (najciekawsze, że
początkowo pobudza odruch wymiotny, a już po 1-2 min. przebywania w kuchni
człowiek się przyzwyczaja i nic nie czuje) i, najważniejsze, jak się go
pozbyć?
Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam,
Marta

2. Data: 2006-08-17 14:09:22

Temat: Re: smród z odpływu
Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

marta napisał(a):
> [...]
> zlewozmywaka. Rury potraktowano od wewnątrz środkiem do odkamieniania,
> usuwania resztek organicznych, włosów itp. Bezskutecznie.

a macie zainstalowany syfon?
o takie cus pytam
http://www.kfa.pl/oferta/syfony_i_spusty/syfon/

Sierp

3. Data: 2006-08-17 14:10:27

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]Po "obwąchaniu" mieszkania ustalono, że najbardziej prawdopodobna
> lokalizacja źródła smrodu to odpływ jednej
> z komór zlewozmywaka. [...]

A obwąchano tenże zlewozmywak od spodu? Bo może to syfon albo coś przed nim
się rozeschło/rozszczelniło i kanalizacja emituje? Jeśli nie, to ja bym
rozebrała odpływ - może siedzi w nim coś większego, czemu jednorazowa
płukanka z kreta nie dała rady.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

4. Data: 2006-08-18 14:19:59

Od: "marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" napisał

> a macie zainstalowany syfon?

Jeśli chodzi ci o to coś wydłużone w dół pod rurą odpływu, to takiego czegoś
brak. Natomiast rury od obu odpływów komór kręcą meandry i jest możliwe, że
coś tam utknęło. Z drugiej strony w odpływach są te blaszki z dziurkami więc
nic dużego raczej by nie przeszło :/ A czy możliwe, że tam coś narosło?
Kamień, albo coś? Czy ma to znaczenie, że rury są "plastikowe"?Chyba
faktycznie trzeba to wszystko rozkręcić. Miałam nadzieję, że jakimś cudownym
sposobem znajdziecie łatwiejsze rozwiązanie ;)

Pozdrawiam,
Marta

5. Data: 2006-08-19 10:21:42

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

marta napisał(a):

> Jeśli chodzi ci o to coś wydłużone w dół pod rurą odpływu, to takiego czegoś
> brak.

a czemu? swiadome, czy nie wiedzieliscie?
bo generalnie syfon sluzy wlasnie temu, aby nie smierdzialo - rury
odpowiednio wywiniete tez powinny takie zadanie spelniac ale moze u was
z jakiegos powodu sie nie sprawdzilo.. nie wiem :)
bez rozebrania i tak sie pewnie nie obejdzie

Sierp

lodowko-zamrazarka LG Model : GR-359SQ
gdzie ubezpieczyć dom?
Wykladzina - czy jest?