ludzie serca nie mają!

1. Data: 1999-12-30 09:27:47

Temat: ludzie serca nie mają!
Od: "Ela K." <e...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wujek mi wczoraj przyniósł zająca.
Mam zrobić pasztet. W domu tylko jakis nieciekawy przepis. W internecie malo
co o tym.

Boże! Wczoraj skonczylam bigos, trzeba zrobic cos dla tych Wlochow i jeszcze
sie uzerac musze z zajacem! Kolokwium na glowie, male dziecko, praca,
Sylwester, mąż na dyżurze związanym z cholernym rokiem 2000 i... zając. :-))

Uważam, że już jest niezły pasztet. :-D
Ela K.

1. Data: 1999-12-30 09:30:25

Temat: Re: ludzie serca nie mają!
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawdziwie przykra sprawa :(((
Przepis na pasztet mojej mamy podam po sylwku - waśnie dojadam resztki tego
kulinernego rozpieszczenia podniebienia ;)

OS3 - 28752610
Member of Spammers Club
Ela K. napisał(a) w wiadomości: <84f8r9$rse$1@helios.man.lublin.pl>...
> [...]
>sie uzerac musze z zajacem! Kolokwium na glowie, male dziecko, praca,
>Sylwester, mąż na dyżurze związanym z cholernym rokiem 2000 i... zając.
:-))

1. Data: 1999-12-30 09:35:44

Temat: Odp: ludzie serca nie mają!
Od: "Ela K." <e...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepis na pasztet mojej mamy podam po sylwku - waśnie dojadam resztki
tego
> kulinernego rozpieszczenia podniebienia ;)

jestes okropny :-)

Ela

1. Data: 1999-12-30 09:44:58

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>jestes okropny :-)

aj noł ;DDDDDD

OS3 - 28752610
Member of Spammers Club

1. Data: 1999-12-30 09:46:24

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestes okropny :-)
>
> Ela

Zajaca i tak musisz wypatroszyc i powiesic za oknem na pare dni, zeby
skruszal :))

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 1999-12-30 09:54:58

Od: "Ela K." <e...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale on jest juz skruszony i przyniesiony z pola, to jest najgorsze!

pozdrawiam

Ela

1. Data: 1999-12-30 11:03:05

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale on jest juz skruszony i przyniesiony z pola, to jest najgorsze!
>
> pozdrawiam
>
> Ela

To go wrzuc do zamrazarki, pasztet mozna zrobic pozniej :)

Przemyslaw Koziarski

Odp: oś dla Włochów - przepisy dla Eli K.
Re: Camembert i Brie...
alkohol na sylwestra
Re: oś dla Włochów - przepisy dla Eli K.
Re: oś dla Włochów - przepisy dla Eli K.