alkohol na sylwestra

1. Data: 1999-12-29 21:25:58

Temat: alkohol na sylwestra
Od: "Marcin M" <h...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co szykujecie na sylwestra? Ja zmrozilem wloskie spumante (gran cinzano-
szampana juako nie lubie) i odkurzylem z dolnych pokladow piwniczki ch.
margaux z 1982 roku. Tyle ze nie mam wizji co do jedzenia.

MM

1. Data: 1999-12-30 11:39:43

Temat: Re: alkohol na sylwestra/Melon
Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemyslaw Koziarski <p...@k...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:84f64a$sps$...@s...icm.edu.pl...

> Brazowy cukier (prawdziwy) jest robiony z trzciny cukrowej. W Polsce udalo

Kiedys widzialem w herbacianym sklepie (chyba w bramie na marszalkowskiej w
poblizu placu konstytucji??)

WM

1. Data: 1999-12-30 14:09:35

Temat: Re: Odp: alkohol na sylwestra/Melon
Od: Marcin Sobon <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Orson wrote:

> Mam przy okazji pytanie - gdzie mozna kupic brazowy cukier , lub czy
> ewentualnie da sie jaokos przerobic zwykly na brazowy :))))
> Nikusia

Jestem z Kielc i tam brązowy cukier jest we wszystkich dwóch :-) sklepach ze
zdrową żywnością. I za nic w świecie nie przysięgnę, że to z trzciny. Bardziej
mi wygląda na buraczany, nieco za słabo oczyszczony.

DOSIEGO
Marcin Soboń

1. Data: 1999-12-30 14:11:39

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zdrową żywnością. I za nic w świecie nie przysięgnę, że to z trzciny.
Bardziej
> mi wygląda na buraczany, nieco za słabo oczyszczony.

Ten, ktory kupowalem nazywal sie cukier surowy i bylo napisane, ze jest z
trzciny. Natomiast kiedys przywozilem z Niemiec podobny, ale tak drobny jak
bialy, ktory nazywal sie cukier brazowy. Na nim nie bylo, z czego jest, ale
mogl byc z burakow.

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 1999-12-30 17:38:23

Temat: Odp: alkohol na sylwestra/Melon
Od: "Orson" <b...@s...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jak
> bialy, ktory nazywal sie cukier brazowy. Na nim nie bylo, z czego jest,

To inne pytanie, czym cukier brazowy rozni sie od zwyklego - mam przepis na
ladnie wygladajace ciasteczka - ale wlasnie trzeba ten cukier brazowy - co
on zmienia w smaku, konsystencji potrawy.....i do czego sie go jeszcze uzywa
.....A moze jest zdrowszy, ekologiczniejszy?
Nikusia

1. Data: 1999-12-30 17:40:06

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> .....A moze jest zdrowszy, ekologiczniejszy?
> Nikusia

Na pewno daje lekko karmelowy smak. Mam swietny przepis na lody karmelowe i
one wlasnie sa robione z brazowego cukru. Taki cukier o ile dobrze pamietam
kosztuje jakies 1.7 DM za 500 g. Ale trzeba po niego pojechac :)))

Przemyslaw Koziarski

Re: oś dla Włochów - przepisy dla Eli K.
Re: oś dla Włochów - przepisy dla Eli K.
Czy jestescie gotowi?
Ciasto Bananowe
Re: oś dla Włochów - przepisy dla Eli K.