Czy jestescie gotowi?

1. Data: 1999-12-29 21:01:01

Temat: Czy jestescie gotowi?
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Czy robicie jakiekolwiek zapasy zwiazane z mozliwoscia chaosu
spowodowanego komputerami? U nas nie ma paniki, ale kazdy powolutku
sobie odklada ryz, puszki z fasola, wode, sproszkowane mleko, baterie,
gas do grilla, etc. Wszyscy sie troche smieja z siebie, ze sie poddaja
lekkiemu niepokojowi, ale jednak wybrali juz troche pieniazkow z banku,
wypelnili baki w samochodach, i nie wybieraja sie specjalnie nigdzie na
Sylwestra, bo a nuz? A u was?
Magdalena

1. Data: 1999-12-29 21:15:51

Temat: Re: Czy jestescie gotowi?
Od: e...@a...com (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

>Czy robicie jakiekolwiek zapasy zwiazane z mozliwoscia chaosu
>spowodowanego komputerami?

ja kupilam pare swieczek, wszyskie sa zapachowe, wiec i tak, i tak je lubie
miec w domu, a ze terez mam chyba z 15 roznych zapachow 'na zapas' to nie
szkodzi.
U mnie nikt sie oficjalnie nie przyznaje do wykopanego bunkra w ogrodku, ale
jak bralam extra gotowke w atm, to byl jakis wyjatkowy tlumek ludzi czekajacych
w kolejce.
Najbardziej podobaja mi sie reklamy nasmiewajace sie z tego y2k, np.
dziennikarz siedzi i czyta wiadomosci przy swiecach z latarka umocowana do
czapki ;-), podkreslajac ze espn jest y2k ready.
Aha, zrobilismy test naszego domowego komputera i co? FAILED!! nie we
wszystkim na szczescie.

eva~~~>
Are you Y2K ready???
In case of computer meltdowns....it was nice knowing all of you! :O)

1. Data: 1999-12-29 21:23:50

Od: "Marcin M" <h...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj nakupilem makaronu, konserw, miesa w paczkach, baterie, kuchenke
gazowo i ogrzewacze chemiczne. Powoli jestem przygotowany jak do wojny. Tyle
ze nie mam pomyslu na dostep do Internetu bez pradu :(((

MM

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...

1. Data: 1999-12-30 09:23:42

Od: Anna <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Marcin M wrote:

> Dzisiaj nakupilem makaronu, konserw, miesa w paczkach, baterie, kuchenke
> gazowo i ogrzewacze chemiczne. Powoli jestem przygotowany jak do wojny. Tyle
> ze nie mam pomyslu na dostep do Internetu bez pradu :(((

o rany, siejecie panikę!

Anna

1. Data: 1999-12-30 09:26:56

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba nie ma potzreby łaczności z naszą grupą - z konserw wiele nie
wycudujesz :)))
Choć jadałem kiedyś mielonkę panierowaną z serem :))) i była całkiem dobra

OS3 - 28752610
Member of Spammers Club
Marcin M napisał(a) w wiadomości: <84dtqs$rld$1@sunsite.icm.edu.pl>...

1. Data: 1999-12-30 10:28:48

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ty sobie żarty robisz, a ja wam powiem, że i gulasz z mielonki jadlem ( w
sosie pomidorowym ) - i wcale nie by zły, powiem nawet że był smaczny

OS3 - 28752610
Member of Spammers Club
Marcin M napisał(a) w wiadomości: <84fcbe$hg3$1@sunsite.icm.edu.pl>...

1. Data: 1999-12-30 12:46:22

Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam chate na wsi i zapas drewna - powinno starczyc do wiosny....
po polu biegaja zajace i kuroparwy - naucze sie polowac
nie daleko sa stawy - jaka rybka bedzie.....

Do wiosny jakos wytrzymam a pozniej sie zobaczy :-)))))

Pozdrawiam

Marek

Ciasto Bananowe
Re: oś dla Włochów - przepisy dla Eli K.
Re: co dać Włochom do jedzenia :-)
Sałatka z kurczaka-co to takiego?
Chinese snow peas