Re: oś dla Włochów - przepisy dla Eli K.

1. Data: 1999-12-29 21:19:32

Temat: Re: oś dla Włochów - przepisy dla Eli K.
Od: "Marcin M" <h...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ostry <o...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:84d414$68c$...@f...man.torun.pl...
CIACH
> B. Robimy:
> Makaron gotujemy zgodnie z przepisem, wystudzamy
> Mięso mielimy w maszynce ( raczej nie na miazgę -he, he Thermomix ??? )
> tylko na...hm...... na pewno wiecie o co chodzi.
CIACH

Taka ciekawa obserwacja - zakochany w spaghetti bolognese podpatrywalem
Wlochow jak robia sos - i wiekszosc z nich uwazala (co potwierdizla pozniej
literatura), ze jednym z waznych elementow jest wlasnie siekanie miesa
zamiast jego mielenia. Co prawda nie widzialem aby ktos z nich uzywal
thermomixa :)), tylko dwa ostre noze. Sprobowalem i ku memu zdziwieniu jest
to latwiejsze niz mielenie i efekt tez lepszy (przynajmniej dla mnie).

MM

1. Data: 1999-12-30 09:13:03

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin M <h...@k...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:84f6e0$1b8$...@s...icm.edu.pl...
> Jak to z technikami - latwiej pokazac niz opisac. Bierzesz dwa dlugie,
ostre
> noze (oczywiscie profesjonalne :), kroisz mieso jak na gulasz (no, mozna
na
> mniejsz ekawalki) i pastwisz sie nas nim siekajac - dwoma nozami idzie
> sprawniej.

Jeszcze lepiej idzie polokraglym nozem z dwoma pionowymi uchwytami.

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 1999-12-30 09:24:09

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli typowym nożem do siekania :D

OS3 - 28752610
Member of Spammers Club
<84f7q8$49s$1@sunsite.icm.edu.pl>...

1. Data: 1999-12-30 09:45:22

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sory za spam, ale dla mnie też :)))

<84f9pt$aqi$1@sunsite.icm.edu.pl>...

1. Data: 1999-12-30 09:47:01

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli typowym nożem do siekania :D

No, dla mnie to jest oczywisste :))))

Przemyslaw Koziarski

Czy jestescie gotowi?
Ciasto Bananowe
Re: oś dla Włochów - przepisy dla Eli K.
Re: co dać Włochom do jedzenia :-)
Sałatka z kurczaka-co to takiego?