magnolia

1. Data: 2001-05-10 19:14:52

Temat: magnolia
Od: "Włodzimierz Targowski" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Posadziłem magnolię, ok. 1,5 miesiąca temu. Pięknie sie przyjęła i nawet
zakwita ( są 2 pąki kwiatowe) bardzo nas to cieszy ale zastanawiam sie zeby
nie przedobrzyć z podlewaniem. Wiem ze lubi wilgoć, ale ile i jak często ja
podlewać ?
Proszę o słówko rady ?
Pozdrawiam.
Włodzimierz Targowski

2. Data: 2001-05-11 00:02:08

Temat: Re: magnolia
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Włodzimierz Targowski" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> nie przedobrzyć z podlewaniem. Wiem ze lubi wilgoć, ale ile i jak często ja

Ja bym taka swiezo posadzona podlewal co 3 dni (jesli nie pada)
przez jakis miesiac; potem co tydzien (jesli nie pada). W przyszlym
sezonie jeszcze co tydzien, a potem niech sobie sama daje rade.

Czy to taka http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiaty/magn1.jpg
czy taka http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiaty/magnst.jp
g,
czy jeszcze inna?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2001-05-11 07:00:14

Od: "A Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Włodzimierz Targowski <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9deped$sed$...@n...tpi.pl...
> [...]
zeby
> nie przedobrzyć z podlewaniem. Wiem ze lubi wilgoć, ale ile i jak często

4 lata temu sadziłem również na wiosnę. Podlałem bardzo intensywnie po
posadzeniu i to tyle.
W czasie silnych upałów podlewam trawnik to i magnolia coś wody dostanie i
pięknie trośnie.

Antoni Broniak

Pomocy! - TRAWNIK SIĘ ŁUSZCZY :-O
Iglak - przemarzl?
Żel utrzymujący stałą wilgotność w donicach balkonowych
schnące młode modrzewie
Misecznik cisowiec (?)