makijaz (glownie oczka)

1. Data: 2006-03-25 13:22:01

Temat: Re: makijaz (glownie oczka)
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 25 marca 2006 13:57 użytkownik
Nixe, sącząc kawkę, wyklepał:

> Czyli możemy sobie łapę podać :)

Piątka!

> Eee tam zaraz kompleks ;-)
> Czasem mi tylko szkoda, że makijażu (tzn. cieni na powiekach) nie widać u
> mnie tak, jak u innych kobiet.

O tototototo! Na wszelki wypadek nie myślę o Salmie Hayek :)

> Więc cienie stosuję sporadycznie, raczej jasne i rozświetlające.
> I głównie na łuk pod brwiami, a mniej na samą powiekę (bo i tak jej nie
> widać ;-).

Ja też tak robię - chodzi o jasne cienie, bo w moim przypadku absolutnie nie
można powiedzieć, że używam ich sporadycznie. Jedno, co mnie martwi, to to,
że niezbyt dobrze wyglądają ciemne cienie (bo oczy wydają się jeszcze
głębiej osadzone), a ja ciemne cienie kocham. Zadowalam się średnimi,
niezbyt ciemnymi, ale też nie tak zupełnie jasnymi (bo w bardzo jasnych
wyglądam kiepsko). Ot, taka kawa z mlekiem na przykład :) I też wyjeżdżam z
nimi wyżej niż na ruchomą powiekę. A pod brew pakuję coś naprawdę
rozświetlającego. Potem tuszuję rzęsy i jest kul :) Aaa, pardon, od pewnego
czasu robię też tak, jak poradziła Lia: brwi "szlifuję" za pomocą zwykłego
kremu do twarzy. Trzymają się i fajnie to wygląda, bo są takie jakby trochę
błyszczące i w ogóle lepiej zaakcentowane.

> Nie zapominaj o Claudii Schiffer ;-)

Jak mogłam! Zwracam honor :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2006-03-25 23:09:32

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> Kruszyneczka
> w króciuteńkich włoseczkach (świeżutko po fryzjerku :)

ojejciu, gratulacyjki!

-- kasiczka (tydzionek po strzyzonku)

1. Data: 2006-03-26 01:54:39

Od: "Mme Kitzmoor" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

liann_ka <l...@w...pl> napisał(a):

> ja jestem przekonana ze wszystkiemu winna jest kwestia ksztaltu oka i
> ogolnie jego budowy, ja mam bardzo duze oczy, i nie ma mowy zebym w ogole
> mogla jakos "normalnie" namalowac kreske na dolnej powiece :/
> W lini rzes by sie dalo bez problemu, ale tu pojawia sie przeszkoda w
> postaci duzej.... hmm.... nie wiem jak to nazwac :D no takie cos co jest
> pomiedzy linia rzes a okiem, ta "skorka" jakby, nie wiem czy mnie ktos
> zrozumie ;)

Ja Cię rozumiem. Też mam widoczną spojówkę. Jak zrobię sobie ciemną kreskę pod
okiem, tak że między kreską a okiem znajdzie się ta bladoróżowa skórka, to
wyglądam jakbym miała podbite oko, albo jakbym miała na sobie jakiś makijaż
haute-couture. Dlatego jak chcę zrobić makijaż pod okiem, to maluję samą tą
skórkę. I nic więcej na dół, bo taka kreska jednak drastycznie zmniejsza oko.
Ewentualnie ewentualnie pociągnąć na linii rzęs kreskę jakimś matowym,
stonowanym cieniem, żeby osiągnąć efekt płynnego gradientu a'la Zazula. Reszta
makijażu idzie na górę i wychodzi coś m/w takiego:
http://uroda.onet.pl/_i/obrazki/makijaz/liner_d.jpg

Tutaj jest brąz, ale na sobie sprawdziłam jeszcze jesienne zielenie, fiolety i
wyblakłe niebieskości. Też dobrze wygląda.

Pozdrawiam
Iff

1. Data: 2006-03-27 17:27:13

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to niedziela, 26 marca 2006 00:09 użytkownik
Katarzyna Kulpa, sącząc kawkę, wyklepał:

> ojejciu, gratulacyjki!
>
> -- kasiczka (tydzionek po strzyzonku)

mężuś przeżył załamanko i nie omieszkał przekazać kilku uważek. No, ale cóż,
klameczka zapadla :)

Krusz.
(a po wypłacie idę poprawić na krócej, ha!)
--
Kruszyna
#GG 3084947

rozszerzone pory