makijaz (glownie oczka)

1. Data: 2006-03-23 21:53:14

Temat: makijaz (glownie oczka)
Od: "trotka" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny moglybyscie rzucic jakimis fajnymi linkami do stronek gdzie mozna
zobaczyc jakis fajny makijazyk i krok po kroku jak go zrobic?
Glownie chodzi mi o oczy, mam wogole problem z doborem odcieni, potrafie
stwierdzic "oo ten makijaz mi sie podoba" np w gazecie ale juz na przyklad
za chiny nie potrafie kupic takich odcieni cieni zeby to powtorzyc na sobie
: /
Moze znacie jakies stronki gdzie jest gotowy efekt i proste wskazowki jak i
czym to zrobic?

Pozdrawiam
Trotka

Aaa...kiedys jakas grupowiczka tu chyba umiescila link do czegos takiego...
Bylo pokazane jak robi krok po kroku makijaz oka... Ladna krotko ostrzyzona
brunetka chyba...A i malowala sie na zielono :) Moze skojarzycie... Ja nie
moge tego znalezc : /

1. Data: 2006-03-23 22:03:38

Temat: Re: makijaz (glownie oczka)
Od: "hiver" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "trotka" <t...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> krotko ostrzyzona brunetka chyba...A i malowala sie na zielono :) Moze
> skojarzycie... Ja nie moge tego znalezc : /

Ruda, Zazula.
Na pewno będzie na tyle miła, żeby wstawić jeszcze raz. Bo linka znalazłam,
ale już nieaktywny.
A jeśli chodzi o cienie, to wydaje mi się, że odcień jaki znajdzie się w
gazecie/na zdjęciu/gdzieś tam wcale nie musi być taki sam, a wręcz
przeciwnie - lepiej troszkę go zmodyfikować i doprasować do koloru oczu,
cery i włosów, chyba, że modelka jest naszego typu urody...

hiver

1. Data: 2006-03-23 22:24:36

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

hiver wrote:
> Użytkownik "trotka" <t...@a...pl> napisał w wiadomości

> Ruda, Zazula.

http://www.makijaz.zazula.prv.pl/
Czytalam ten post ale tak mi sie otworzyl ze nie zauwazylam tego dopisku :)

Zagladnij na wizaz.pl i po zalogowaniu bedziesz widziala fotki. Na forum w
dziale "moje makijaze" czesto dziewczyny pokazuja swoje makijaze i zdjecia z
gazet na ktorych sie wzorowaly. Ja czesto wzorem innych chcialam sie inaczej
malowac niz to co robie na co dzien. Mimo wielu prob zawsze koncze w ten sam
sposob - czarna obwodka, cien, rzesy :)

Zazula

1. Data: 2006-03-23 22:33:25

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dvv775$2j$1@inews.gazeta.pl>
Zazula <z...@W...pl> pisze:

> czarna obwodka, cien, rzesy :)

Dlaczego jednym dziewczynom (np. Tobie) z tą czarną obwódką konturówką jest
BARDZO ładnie, a innym (np. mnie) zupełnie nie pasuje. Zawsze, gdy
próbowałam (albo próbowano mi, także w salonie kosmetycznym) namalować nawet
bardzo delikatną kreską na powiekach (dolnych i górnych) wyglądałam tak
tandeciarsko i kiczowato, że niedobrze się robiło. A już gdybym miała użyć
cieni pod dolną powiekę, to wyglądałabym wypisz-wymaluj jak lekko zużyta
baba, która poszła spać z niezmytym makijażem i teraz właśnie wylazła z
łóżka ;-)

--
PozdrawiaM

1. Data: 2006-03-23 22:56:40

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:
> [...]
> powiekę, to wyglądałabym wypisz-wymaluj jak lekko zużyta baba, która
> poszła spać z niezmytym makijażem i teraz właśnie wylazła z łóżka ;-)

Nie mam pojecia. Moze chodzi o ksztalt oka? Ja nie mam duzych oczu, wrecz
zawsze uwazalam ze sa male i gleboko osadzone i wystrzegalam sie kreski na
dole, ktora dodatkowo by je pomniejszala. Ale nauczylam sie malowac kreske w
lini rzes, sciagajc ja potem palcem na rzeczy. Sam brzeg powieki [ten co
styka oka] nie jest pomalowany a kreska jest. Tak samo lubie malowac oczy na
ciemno - to powinno pomniejszac oczy. Jednak ja wychodze poza obrys powieki,
przez co oko jest duza, ciemna plama. A jak wytuszuje rzesy to wydaja sie
byc jeszcze wieksze.

Zazula

1. Data: 2006-03-24 08:11:53

Od: "/Agalay" <a...@U...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> Dlaczego jednym dziewczynom (np. Tobie) z tą czarną obwódką konturówką
jest
> BARDZO ładnie, a innym (np. mnie) zupełnie nie pasuje.

Taaa wiem cos o tym :) Mi jest paskudnie z kreska na dole, a z robieniem
gornej kreski poradzilam sobie tak, ze nie uzywam czarnej tylko np. brazowa
:) albo ciemnofioletowa i wtedy wyglada ok.
A pod okiem czasem wychodzi mi ladnie jak dam lekko kreske ciemnym cieniem,
rozmaze go gumeczka i pod nim przejade jakims cieniem rozjasniajacym :)
Mam brazowe oczy i brazowe wlosy i u mnie sie sprawdza:) Mam dosc mala
odleglosc miedzy powieka a brwiami oraz ciemne brwi, moze w tym tkwi diabel?
Pozdrowienia

1. Data: 2006-03-24 09:03:12

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "trotka" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
> Dziewczyny moglybyscie rzucic jakimis fajnymi linkami do stronek gdzie
> mozna zobaczyc jakis fajny makijazyk i krok po kroku jak go zrobic?

A to makijażyk dla przedszkolaczka ma być? Tak?

BTW - naprawdę nie wstyd Ci tak pipciulinkać? Ile ty masz lat kobieto, tsy
i pół? :>

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

1. Data: 2006-03-24 09:21:02

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@w...pl> napisał

> A to makijażyk dla przedszkolaczka ma być? Tak?
> BTW - naprawdę nie wstyd Ci tak pipciulinkać? Ile ty masz lat kobieto,
> tsy i pół? :>

Ooo, Sówka w swoim żywiołku ;-)

PozdrawiaM

1. Data: 2006-03-24 09:41:19

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Ooo, Sówka w swoim żywiołku ;-)
Sóweczko, co Ty sie tak denerwujesz?Zdróweczka nie szkoda?Słoneczko za
oknem, a Ty taka
zdenerwowaniutka;-)

--
Gosienka

1. Data: 2006-03-24 11:29:17

Od: "Aga Michalak" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości

> http://www.makijaz.zazula.prv.pl/
> Czytalam ten post ale tak mi sie otworzyl ze nie zauwazylam tego dopisku
> :)
>
> Zagladnij na wizaz.pl i po zalogowaniu bedziesz widziala fotki.

Rany ja sie chyba nigdy tak nie naucze malować oka!! A z doborem koloru do
niebieskich to tez mam problem, bo wydaje sie mi ze w każdych wygladam jak
niedospana, albo z podbitym okiem ehh

Aga (testujaca wrzosofiolety z odrobina różu..)

rozszerzone pory
pryszcze
Wybory Miss Olsztyna - finał
Zielone jasne oczy - jaki kolor cieni?