mala wanna

1. Data: 2001-12-07 14:39:18

Temat: mala wanna
Od: "Magda" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z Grupowiczow wie, gdzie w Warszawie lub okolicach mozna kupic mala
(ok.105-110 x 70-75), akrylowa wanne. Bede bardzo wdzieczna za odpowiedz.
Magda

1. Data: 2001-12-07 15:31:30

Temat: Re: mala wanna
Od: "Tartak sc" <b...@t...mmart.pl> szukaj wiadomości tego autora

w kazdym supermarkecie!
Jesli nie ma w danej chwili to sprowadza na zamowienie.

l...

1. Data: 2001-12-07 16:12:34

Od: "Magda" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tartak sc" <b...@t...mmart.pl> napisał w wiadomości
> [...]
mala
> (ok.105-110 x 70-75), akrylowa wanne. Bede bardzo wdzieczna za odpowiedz.

Acha zapomnialam dodac, ze chodzi mi o taka bez siedziska. Bo takie z
siedziskami sa. To wiem.
Wiec ponawiam zapytanie.
Magda

1. Data: 2001-12-10 00:14:31

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magda" <b...@i...pl> wrote in message
l...
> Czy ktos z Grupowiczow wie, gdzie w Warszawie lub okolicach mozna kupic
mala
> (ok.105-110 x 70-75), akrylowa wanne. Bede bardzo wdzieczna za odpowiedz.

Marne szanse. Rok temu szukaliśmy akrylowej wanny 150 x ~70-75cm. To dla
producentów jest MAŁA wanna. Mniejszych w ogóle nie widywaliśmy. Większość
akrylowych wanien cechuje się zdecydowanym przerostem formy nad treścią, co
przy małych rozmiarach praktycznie nie pozostawia w środku miejsca dla
człowieka.:(( Spróbuj na Bartyckiej. W którymś z większych sklepów z
wyposażeniem łazienek widzieliśmy proste małe wanny (czy mniejsze niż 150 cm
nie pamiętam). Nie kupiliśmy, bo były bardzo płytkie. Skończyło się na
blaszanej wannie Koła i całe szczęście - jesteśmy bardzo zadowoleni.
Anka

TYRYBON I SYN meble
terakota/gres - niebanalne wzory układania
Gra w rurach
Małe, czerwone...
przepisy kulinarne