małe conieco

1. Data: 2000-04-10 18:46:47

Temat: Odp: małe conieco
Od: "Zalewscy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Furtak wrote:
> hm... moze macie jakies mile przepisy na małe conieco? :-)

Na to ma wylacznosc Kubus Puchatek :-))))
wielbicielka powyzszego
Ula

1. Data: 2000-04-11 00:42:06

Temat: Re: małe conieco
Od: dzieciol <p...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Marek Furtak wrote:

> hm... moze macie jakies mile przepisy na małe conieco? :-)

No, w koncu mozna male co nieco i w kuchni. Ale czy wygodnie?

1. Data: 2000-04-11 06:39:36

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieciol wrote:

> No, w koncu mozna male co nieco i w kuchni. Ale czy wygodnie?

bardzo wygodnie :))))))))))))))))

1. Data: 2000-04-11 06:40:34

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Furtak wrote:

> hm... moze macie jakies mile przepisy na małe conieco? :-)

Jesli lubisz galaretke i yogoort, to moge podeslac przepisik. A jesli
lubisz do tego migdaly, to moge jeszcze jeden.

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-04-11 12:37:38

Temat: Re: Odp: małe conieco
Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zalewscy napisał(a):

> Na to ma wylacznosc Kubus Puchatek :-))))
> wielbicielka powyzszego
> Ula

E tam, a my to gorsi?! Nic podobnego!
Polecam taki mały deserek - doskonale smakuje jako
"międzyprzekąska" w letnie dni.
Jabła umyć, przekroić, usunąć gniazda nasienne, pokroić w bardzoe
cienkie "łódeczki". Ułożyć na talerzykach, przykryć kołderką z serka
homogenizowanego o smaku waniliowym, posypać dowlnymi drobno posiekanymi
bakaliami lub czekoladą w proszku, ozdobić łyżeczką konfitury. Jak ktoś
lubi, można zamiast konfitury polać miodem.

Joanna

1. Data: 2000-04-11 13:17:40

Od: user <u...@c...open.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnie czekam na przepis - ten z migdalami tez

1. Data: 2000-04-11 13:19:39

Od: user <u...@c...open.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

tez tak sadze ale... czlowiek czasami tez potrzebuje cos zjesc a nie
tylko hm...
a ja myslalem ze tu bedzie kupa propozycji (nie matrymonialnych :-) ) a
okazuje sie ze sie z tego zrobila jedna wielka dyskusja na temat: czy w
kuchni wygodnie czy tez nie....

1. Data: 2000-04-11 16:27:21

Od: "jacek wilczek" <j...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo wygodnie :))))))))))))))))

:)))))))))))))))
jacek wilczek

1. Data: 2000-04-11 17:23:10

Temat: małe conieco
Od: Marek Furtak <d...@c...open.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

hm... moze macie jakies mile przepisy na małe conieco? :-)

1. Data: 2000-04-11 20:13:12

Temat: Some like it hot. Bylo:ma3e conieco
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Dwa plastry macy, zolty ser pokrojony w plastry i posypany kminkiem
pomiedzy nimi i zapieczone az ser plynny.

Magdalena

Proba woka - problemy
ile gotowac?
Pampuchy