malowanie mebli kuchennych

1. Data: 2003-06-26 09:22:25

Temat: malowanie mebli kuchennych
Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam zamiar odnowic stare meble kuchenne wykonane z płyty pokrytej okleiną.
Czym to pomalować? Zastanawiam się nad wyrobami Dulux`a. W grę
wchodziAcrylic (wodna emalia akrylowa). lub once emalia (emalia alkidowa).
Powierzchnia musi być matowa i trwała.
Proszę o poradę
aDm

1. Data: 2003-06-26 09:38:35

Temat: Re: malowanie mebli kuchennych
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 26 Jun 2003, Adam wrote:

> [...]
> Czym to pomalować? Zastanawiam się nad wyrobami Dulux`a. W grę
> wchodziAcrylic (wodna emalia akrylowa). lub once emalia (emalia alkidowa).

Malowaliśmy takie szafki tym drugim i jesteśmy zadowoleni. Przy jasnych
kolorach potrzeba więcej warstw.

Pozrdrawiam,

Alojzy

Regał na książki - chwalę się ;-)