malowanie, polifarb, dulux kolory świata

11. Data: 2006-04-14 19:38:20

Temat: Re: malowanie, polifarb, dulux kolory świata
Od: "pbanasik" <pbanasik@(;-)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stad nieporozumienie. Ja cene Duluxa porownuje do Dekorala i innych,
> drozszych. A kolory swiata w zeszle wakacje byly w pomocji naprawde bardzo
> tanie.
>
> No coz, moze sciany byly pomalowane na bialo gdzy dostalem mieszkanie.
Wiec
> ciezko bylo to traktowac nastepna farba. Tak gdzie sciana byla czysta nie
> bylo problemow, za to tam gdzie zostalo troche kurzu to wszystko odlazilo.
> Dekoralu tak nie mialem.
>
> the.one

Dulux w zeszłe wakacje faktycznie miał promocje, ale i tak był drogi - 5L za
prawie 70 zł nie było wcale tanią ofertą. Natomiast dekoral był niestety
trochę niżej w rankingach sprzedawców farb, więc nie interesowałem się ich
produktami mimo, że były tańsze niż Dulux.

Pawcio

12. Data: 2006-04-18 06:43:43

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...] Decoupage ofkors.[...]

Auć. Kłujnęło mnie w Twojego imydża ;)

> 4 godziny z głowy, a wyrzuty sumienia jakby mniejsze,
> niż gdyby ten czas po prostu przebąblować, no przecież coś
> zrobiłam, o, ładne w dodatku![...]

Weź nie podpuszczaj...

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

13. Data: 2006-04-18 09:42:47

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał(a):

> Auć. Kłujnęło mnie w Twojego imydża ;)

Czemuż to, na Dowolnie Rozumianą Istotę Wyższą?

> Weź nie podpuszczaj...

Fajne jest, zobacz sama:

http://www.atelier.vip.interia.pl/index.htm

--
JoP

14. Data: 2006-04-18 10:17:23

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czemuż to, na Dowolnie Rozumianą Istotę Wyższą?

Jakby Ci to... w aspekcie robótek ręcznych bardziej mi do Ciebie pasowało,
czy ja wiem, spawanie instalacji z dużych, ostrych kawałków niż bibułki w
śliweczki ;)

> [...] http://www.atelier.vip.interia.pl/index.htm

Chwalić Dowolnie Rozumianą Istotę Wyższą, całkowicie nie moja bajka. Ale
jakiś temat zastępczy się znajdzie, bez obaw :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

15. Data: 2006-04-18 15:04:50

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> czy ja wiem, spawanie instalacji z dużych, ostrych kawałków niż bibułki w

Hm. Te papierki w śliweczki często się czymś w rodzaju skalpela wycina.
Lepiej?

> Chwalić Dowolnie Rozumianą Istotę Wyższą, całkowicie nie moja bajka. Ale
> jakiś temat zastępczy się znajdzie, bez obaw :)

Och, też byłam przekonana, że nie znoszę ZPT.

--
JoP

16. Data: 2006-04-18 15:17:09

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Hm. Te papierki w śliweczki często się czymś
> w rodzaju skalpela wycina. Lepiej?[...]

Dużo :)

Pozdrawiam
H. odetchnięta
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

Maszynka do mięsa - wybór
odkurzacze
jaka wysokość szafki pod TV??? spec od układania mebli WANTED :)
jaka ziemia do Noliny i Yucci??
Magnetyczne pojemniczki na przyprawy