mały zlew nablatowy i nie Franke :)

1. Data: 2003-02-26 10:57:33

Temat: Re: mały zlew nablatowy i nie Franke :)
Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):

> Pilnie poszukiwany. Nie musi być strasznie piękny, to i tak do
> kotłowni :) Za to musi być a) wpuszczany w blat (nie nakładany
> na szafkę i nie podwieszany), b) nieduży (jedna komora,
> niewielka, i ewentualnie ociekacz), c) najlepiej głęboki, d) w
> rozsądnej cenie, bo 350zł za spełniającego powyższe założenia
> (łącznie z nieprzesadną urodą ;) Franka to chyba jednak
> przesada. Kształt, materiał i cała reszta są mi w zasadzie
> obojętne. Za namiar w postaci linka albo nazwy producenta będę
> niezmiernie wdzięczna.

Alveus. Oferta dosyć spora i tanio !!!

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

1. Data: 2003-02-26 11:04:23

Temat: mały zlew nablatowy i nie Franke :)
Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-02-26 11:51:51

Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> [...]
> przesada. Kształt, materiał i cała reszta są mi w zasadzie
> obojętne. Za namiar w postaci linka albo nazwy producenta będę

Ikea, prosty jednokomorowy z ociekaczem 79 zl.

1. Data: 2003-02-26 11:58:02

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki, Owszem, śliczności, a co to znaczy tanio?

Np. 1 spora głęboka komora + ociekacz za ok. 250.

I nie rdzewieje, jak np. najtańsze Aristony.

1. Data: 2003-02-26 12:01:41

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Jankisz" <p...@z...pl> napisał w
wiadomości news:3E5C9D9D.7E0C98D1@zelmer.pl...

1. Data: 2003-02-26 12:10:53

Od: "Agusia \(Lublin\)" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Pilnie poszukiwany. Nie musi być strasznie piękny, to i tak do
> kotłowni :) Za to musi być a) wpuszczany w blat (nie nakładany

Witam!
My do pralni kupilismy zwykly, bialy emaliowany zlew, wpuszczany w blat. Jedna dosc
gleboka kwadratowa komora za 59 zlotych. Polska produkcja, chyba Emalia Olkusz. A
kupilismy w Obi.
Pozdrawiam :-)
Agnieszka z Lublina

--