parująca zmywarka?

1. Data: 2003-02-26 10:55:21

Temat: parująca zmywarka?
Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy z pralki i zmywarki - takich zwykłych, nie do zabudowy -
wydobywa się cokolwiek (oprócz wylewanej wody i czystych
naczyń/ciuchów, rzecz jasna :)? Ja wiem, głupie pytanie, ale w
którymś sklepie mnie nastraszono (nie wykluczam celu
marketingowego ;), a że moja odporność na problemy jest
odwrotnie proporcjonalna do wzrostu tempa przygotowań, to już
sama nie wiem, co mam myśleć. Mam zamiar wstawić pralkę i
zmywarkę pod blat - zostanie jakies 2cm między górą urządzeń a
dołem blatu, po parę centymetrów po bokach, z tyłu ściana. Może
być czy wiercić w blacie otwory wentylacyjne? ;)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-02-26 10:56:57

Temat: Re: parująca zmywarka?
Od: A...@e...pl (Adam) szukaj wiadomości tego autora

Dnia pewnego (Wednesday, February 26, 2003 11:55 AM),
osoba znana jako... Hanka Skwarczyńska, wzięła się za pisanie
i oto co z tego wynikło:

[...]
> [...]
> dołem blatu, po parę centymetrów po bokach, z tyłu ściana. Może
> być czy wiercić w blacie otwory wentylacyjne? ;)

W instrukcji mojej zmywarki (Electrolux) nie ma mowy o jakichś
minimalnych odległościach od innych sprzętów.
Jest rysunek ciągu szafek kuchennych ze zwymiarowaną dziurą na zmywarkę
(po odkręceniu blatu) i ta dziura ma wymiary dosłownie milimetrowo
większe niż sama zmywara. Moja w dodatku weszła trochu ciasno, ale
(tfu-tfu) od roku działa.
Moim zdaniem sprzedawca chciał COŚ powiedzieć i tyle.

* * * * *
A.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2003-02-26 11:20:55

Od: "Joanna Gacka" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (tfu-tfu) od roku działa.
> Moim zdaniem sprzedawca chciał COŚ powiedzieć i tyle.

no wlasnie, a ktore typy zmywarek maja takie odkrecane bez szkody dla
zdrowia blaty??

J.

1. Data: 2003-02-26 11:24:34

Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli chodzi o zmywarke to nic nie paruje nawet jezeli nie jest do
zabudowy.
Gorąca para wodna sie skrapla wewnątrz i ścieka do kanalizacji. A pralke mój
znajomy ma w zabudowaną w szafie w przedpokoju i mówił ze jest wszystko ok.

1. Data: 2003-02-26 11:27:09

Od: A...@e...pl (Adam) szukaj wiadomości tego autora

Dnia pewnego (Wednesday, February 26, 2003 12:20 PM),
osoba znana jako... Joanna Gacka, wzięła się za pisanie
i oto co z tego wynikło:

[...]
> no wlasnie, a ktore typy zmywarek maja takie odkrecane bez szkody dla
> zdrowia blaty??

Na pewno: Electrolux, Siemens (Bosch).
Nie na pewno: wszystkie.
Wystarczy przejść się do najbliższego ertefała agieda i spojrzeć od dołu
pod blat. Jeśli ma wkręty widoczne, bez żadnych plomb itepe, to można
odkręcać. Albo prościej - poprosić instrukcję obsługi.

* * * * *
A.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2003-02-26 11:28:23

Od: "Rav_V3k" <a...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska pisze mniej więcej tak:

> [...]
> dołem blatu, po parę centymetrów po bokach, z tyłu ściana. Może
> być czy wiercić w blacie otwory wentylacyjne? ;)

Ja od ok. 3 lat mam zwykłą zmywarkę wstawioną pod blat pomiędzy resztę
szafek kuchennych. Jedynie co zrobiłem, to blat od spodu na brzegu na
szerokości zmywarki obkleiłem metaliczną taśmą - zmywarka, gdy pracuje nie
wydziela z siebie nic, ale otwórz ją zaraz po zakończeniu prania.... dawniej
ogrzewałem tak kuchnię ;-D

--
::: Rav_V3k
::: priv: rafal1404(małpa)kr(.)home(.)pl

1. Data: 2003-02-26 12:41:35

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:

> którymś sklepie mnie nastraszono

Musieli Cie juz miec w tym sklepie dosyc ;-)

> dołem blatu, po parę centymetrów po bokach, z tyłu ściana. Może
> być czy wiercić w blacie otwory wentylacyjne? ;)

Zadnych otworow nie wierc. Najwyzej zadbaj o to, zeby po otworzeniu zmywarki
para nie miala mozliwosci skraplania sie na dolnej krawedzi blatu (jest malo
odporna wilgoc) - podklej go czyms albo oslon.

J.

1. Data: 2003-02-26 13:01:38

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b3iclm$idj$1@news.mch.sbs.de...
> [...] Musieli Cie juz miec w tym sklepie dosyc ;-)

No wiesz, jak mogłeś... :) Mnie się wydaje, że w tym sklepie
raczej mieli już dość tej horrendalnie drogiej zmywarki do
zabudowy, co stała obok.

Dobra. Blat się podklei - w sumie i tak miałam zamiar, ja z
tych, co "murowane" półki kafelkują od spodu - i będzie się
czekać, co z tego wyniknie.

Dzięki wszystkim, pozdrawiam
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2003-02-26 20:34:13

Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rav_V3k" <a...@w...com> napisał w wiadomości

> - zmywarka, gdy pracuje nie
> wydziela z siebie nic, ale otwórz ją zaraz po zakończeniu prania....

Skad ja to znam :-)

Pozdrawiam,
Karol

prośba o opini