mam do wynajecia kawalerke na Ochocie

1. Data: 2002-11-06 07:53:00

Temat: mam do wynajecia kawalerke na Ochocie
Od: IrekR <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest do wynajęcia mieszkanie w W-wie jednopokojowe 38 m2 na Ochocie,
niedaleko Hali Banacha.
Mieszkanie zawiera widną kuchnię, przedpokój, łazienkę i pokój i balkon.
Okna wychodzą na spokojne podwórko. Jest stacjonarny telefon.
Jest lodówka i pralka. Kuchnia umeblowana, w przedpokoju szafa wnękowa. W
pokoju jest duże łóżko, fotele, stół, szafa i segment meblowy, parkiet.

Koszt wynajęcia: 1000zł + woda, gaz, prąd i telefon.

Do wynajęcia od 1 grudnia.
Zainteresowanych proszę o kontakt na priva
i...@w...pl

IrekR