mam parmezan i co dalej ?

1. Data: 2004-02-27 11:09:20

Temat: mam parmezan i co dalej ?
Od: andrzej <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam w lodówce tarty parmezan czy
ktoś ma jakiś pomysł na obiad z tym serem

Pozdrawiam

Andrzej

1. Data: 2004-02-27 11:32:21

Temat: Re: mam parmezan i co dalej ?
Od: tapta <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik andrzej napisał:

> mam w lodówce tarty parmezan czy
> ktoś ma jakiś pomysł na obiad z tym serem

Parmezan to mnie się kojarzy głównie ze spagetti...

--
pzdr
tapta

1. Data: 2004-02-27 11:34:17

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

tapta:

do panierowania drobiu i cielęciny się też nadaje. Do sałatek też.

Waldek

1. Data: 2004-02-27 11:47:40

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"andrzej" <m...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> mam w lodówce tarty parmezan czy
> ktoś ma jakiś pomysł na obiad z tym serem

Wczoraj mialam pierogi/uszka/ciasto jak na makaron (tylko tym razem dodalam
do ciasta koncentratu pomidorowego) faszerowane mielonym i pieczarkami,
ugotowalam w bulionie i podalam posypane parmezanem. Niedawno robilam
faszerowane szpinakiem i watrobianka, tez posypalam parmesanem.

Robilam tez raz oberzyne panierowana w parmesanie: oberzyne pociac w plastry
wzdloz o grubosci 1 cm, posolic z obu stron i odstawic na 20 min. Rozbeblac
z jakiem zabek czosnku, oregano i pieprz. Oberzyny osuszyc, maczac w jajku i
nast. w parmezanie i smazyc na oleju z obu stron. Do tego podalam ryz z
Ajvar. Wydaje mi sie, ze z cukina to bedzie tez dobre.

Parmezanaem posypuje warzywa np. brokuly czy kalafior. Dadaje do bialego
sosu do lasagne i prawie kazdej potrawy z makaronem.

Monika

1. Data: 2004-02-27 15:06:09

Od: MarchEf <b...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Biermann wrote:
> "andrzej" <m...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

A ja przedwczoraj znalazlam na mniammniam.pl swietny przepis na
grzaneczki z parmezanem czosnkiem i majonezem - nazywaly sie zabojczy
chlebek czy jakos tak...

MarchEf

1. Data: 2004-02-27 16:50:47

Od: "Igor" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

POlecam makaron z brokułami.
Gotujesz makaron penne (takie ukośne rurki) i brokuły (teraz chyba najlepiej
mrożone). odcedzasz. na oliwie z oliwek extra vergine (3-5 łyżek)
podsmazasz wycisniety czosnek. ja pakuje zawsze na 2 osoby z 5 zabkow.
smazysz 1-2 minuty i wrzucasz do tego makaron z brokulami. calosc mieszasz,
zeby bylo cieple i podajesz posypując na wierzchu obficie parmezanem.

Igor GG 1923569

Użytkownik "andrzej" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> mam w lodówce tarty parmezan czy
> ktoś ma jakiś pomysł na obiad z tym serem
>
> Pozdrawiam
>
> Andrzej

Tym razem cycek ;-)
szukam nazwy potrawy
Ryba po grecku i klopsy w czerwonej kapuście
Placuszki z białym serem
krowa