mapa cd.1

71. Data: 2004-01-20 13:33:54

Temat: Re: mapa cd.1
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osoby, które by chciały udostępnic zdjęcie swojego ogrodu na stronie
proszę o przesyłkę :)

Mam sporo zdjęć z ub. roku, bo kupiłam cyfrówkę i pstrykałam jak głupia.
Głównie są to fotki pojedynczych roślin, ale nie tylko. Ile tych zdjęć
możesz przyjąć? Kilkadziesiąt czy kilka? Kiedyś zasypałam nimi Krzyśka W.,
to ugiął się biedaczek pod ciężarem ;-))

Majka

72. Data: 2004-01-20 17:25:44

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@z...szczecin.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> możesz przyjąć? Kilkadziesiąt czy kilka? Kiedyś zasypałam nimi Krzyśka W.,
> to ugiął się biedaczek pod ciężarem ;-))

3-5 :)
Ania

Świerk w donicy, sadzić, nie sadzić a może poczekać?
W sprawie koszteli do Krychy
Szerszenie
orzech włoski
Sadzenie w styczniu?