maraschino??

1. Data: 2000-08-11 09:54:16

Temat: maraschino??
Od: "Barbara Z." <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie z czego wlasciwie jest likier maraschino??
Po wlosku, jak w wielu jezykach, odroznienie wisni, wisni szklanek
i czeresni jest skomplikowane, wiec w koncu nie wiem.
A likier jest pyszny i owoce w roznych postaciach z nim
- to jest to!!
Pozdrawiam grupe
Barbara Z.

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-08-11 16:33:01

Temat: Re: maraschino??
Od: "bartek rogalewicz" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara Z. <b...@c...com.pl> w wiadomooci
do grup dyskusyjnych
napisał:3...@c...com.pl...
> Czy ktos wie z czego wlasciwie jest likier maraschino??

czeresnie
b.
http://cuisine.pl

1. Data: 2000-08-12 07:57:53

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Barbara Z. <b...@c...com.pl> wrote:

> Czy ktos wie z czego wlasciwie jest likier maraschino??

Z wisni odmiany marasca, pochodzacej z Dalmacji.

Wladyslaw

--
Wladyslaw Los
mailto:w...@t...com.pl

1. Data: 2000-08-13 02:27:24

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Aug 2000 11:54:16 +0200, "Barbara Z."
<b...@c...com.pl> wrote:

[...]
>A likier jest pyszny i owoce w roznych postaciach z nim
>- to jest to!!

Pyszny to on jest ale jak leb po nim boli... Uzywac ostroznie, grozi
zatruciem cyjanowodorem (tych owocow to chyba wcale nie dryluja -
pestki na gesto...

--
Darek

1. Data: 2000-08-13 06:58:19

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Dariusz K. Ladziak <l...@w...pdi.net> wrote:

> [...]
>
> Pyszny to on jest ale jak leb po nim boli... Uzywac ostroznie, grozi
> zatruciem cyjanowodorem (tych owocow to chyba wcale nie dryluja -

Specjalnie je maceruja razem z pestkami.

Wladyslaw

--
Wladyslaw Los
mailto:w...@t...com.pl

1. Data: 2000-08-15 02:05:32

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 Aug 2000 06:58:19 GMT, w...@t...com.pl (Wladyslaw Los)
wrote:

>Specjalnie je maceruja razem z pestkami.

No wlasnie o to chodzi - do takiej naszej wisniowi tylko czesc wisni
daje sie z pestkami, reszte sie dryluje... fakt ze te pestki w
maraschino daja ten specyficzny smak ale narwanie sie na dwa likierowe
kieliszeczki czystego likieru moze sie skonczyc naprawde paskudnym
bolem lba...

--
Darek

Cappuccino z torebki